وقوع انفجارهای پی در پی در پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور

به گزارش مجله میهن 128، شبکه خبری المیادین از صدای 4 انفجار با منشأ ناشناخته در داخل میدان گازی کنیکو در سوریه که تحت کنترل نظامیان آمریکایی است، اطلاع داد.

وقوع انفجارهای پی در پی در پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المیادین، انفجارهایی پی در پی با منشأ ناشناخته در داخل پایگاه کارخانه گاز کونیکو در استان دیرالزور سوریه به وقوع پیوسته است.

بر اساس این گزارش این کارخانه محل استقرار نظامیان آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی است.

این انفجارها ساعتی بعد از وقوع حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی چاه نفتی عمر در دیرالزور اتفاق افتاده است.

کانال صابرین نیوز در تلگرام نوشت که پایگاه کُنیکو مورد اصابت چندین موشک نهاده شده است و نیروهای اشغالگر آمریکایی شرایط حداکثر آماده باش را در منطقه اعلام نموده اند.

بعضی منابع هم از پرواز گسترده جنگنده ها یا پهپادهای آمریکایی در آسمان دیرالزور و بعلاوه آماده باش کامل نظامیان آمریکایی و عناصر وابسته به آنان موسوم به قسد در داخل این پایگاه اطلاع داده اند.

ساعتی قبل منابع خبری سوری اعلام نموده بودند که پایگاه نظامیان آمریکا در میدان نفتی العمر مورد اصابت چند فروند موشک نهاده شد.

پایگاه اطلاع رسانی المرصد السوری با انتشار این خبر اعلام نمود که این موشک ها از منطقه ریف المیادین به سوی این پایگاه شلیک شده است.

این در حالی است که سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که هنوز هیچ گزارشی که نشان دهد به نیروهای آمریکایی در سوریه حمله شده، مخابره نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1333

به "وقوع انفجارهای پی در پی در پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع انفجارهای پی در پی در پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید