وزیر بهداشت: 85 درصد مردم واکسن زدند

به گزارش مجله میهن 128، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه تا به امروز 70 درصد مردم 2 دز واکسن کرونا را دریافت نموده اند، گفت: 85 درصد مردم ایران حداقل یک دز واکسن را دریافت نموده اند.

وزیر بهداشت: 85 درصد مردم واکسن زدند

به گزارش فارس، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش طی نشستی در دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، در مورد آخرین شرایط واکسیناسیون در کشور، گفت: تا کنون 85 درصد مردم ایران دز اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند و نزدیک به 70 درصد آنها هم دو دز تزریق نموده اند.

این مقام مسؤول اضافه نمود: این آمار یک آمار شگفت انگیز در دنیاست چون ما توانستیم در مدت زمان کوتاهی بخش زیادی از جمعیت کشور را در مقابل کرونا واکسینه کنیم.

وزیر بهداشت در بخش دیگری با اشاره به اینکه به واقع در حوزه بهداشت و درمان البرز بسیار کم توجهی شده، اضافه نمود: هیچ کجای کشور به مقدار البرز با ضعف در زیرساخت های بهداشتی و درمانی به نسبت جمعیت، روبرو نیست.

وی ادامه داد: پیرو صحبت های استاندار محترم بر این باور هستم که باید به البرز توجه ویژه ای صورت گیرد تا عقب ماندگی جبران گردد و طبیعتاً زمان هم احتیاج است.

عین اللهی گفت: حضور دکتر عبداللهی بعنوان استاندار در البرز یک فرصت طلایی محسوب می گردد و با سوابق کاری و ویژگی های اخلاقی ایشان آشنا هستم و به طور قطع در حوزه اجرایی منشأ تحول خواهند بود.

وی با بیان اینکه پرداختن به حواشی مخرب، مانع پیشبرد اهداف می گردد، اضافه نمود: در البرز شرایط فراهم است تا بسیاری از پروژه های درمانی اجرایی گردد.

وزیر بهداشت گفت: ضرورتی ندارد که پروژه های بزرگ درمانی در تهران اجرایی گردد البرز می تواند در این راستا با توجه به امکاناتی که دارد پیشگام باشد.

وی اضافه نمود: رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز اختیارات لازم را دارد که طی برنامه ریزی با استاندار محترم و نمایندگان محترم مردم البرز اهداف استان را معین نموده و برای اجرا اقدام کند.

عین اللهی اضافه نمود: قطعا حمایت های لازم را برای خروج البرز از این شرایط خواهیم داشت.

وی گفت: پیوست فرهنگی و عدالت را باید در پروژه ها به جد مد نظر قرار دهیم.

منبع: فرارو
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1537

به "وزیر بهداشت: 85 درصد مردم واکسن زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت: 85 درصد مردم واکسن زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید