سخنگوی دولت: دلیلی برای حضوری نشدن کلاس های دانشگاه ها و مدارس وجود نداشت ، دستور آموزشی رئیس جمهور به سازمان برنامه

به گزارش مجله میهن 128، بهادری جهرمی گفت: ستاد کرونا با اولویت دادن به سلامت مردم و مبنا قرار دادن حفظ و تامین سلامت مردم با توجه به شرایط امروز کشور یعنی مقدار تزریق واکسن کرونا، ممنوعیتی را از حیث برگزاری مدارس و دانشگاه ها در نظر نگرفته است.

سخنگوی دولت: دلیلی برای حضوری نشدن کلاس های دانشگاه ها و مدارس وجود نداشت ، دستور آموزشی رئیس جمهور به سازمان برنامه

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری امروز و در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرنگاران گقت: ستاد کرونا پیش از این به منظور تامین سلامت مردم در پی شیوع بیماری کرونا تدابیری را اتخاذ کرد. محدودیت هایی را از جمله حوزه آموزشی داشته است. همان ستاد کرونا با اولویت دادن به سلامت مردم و مبنا قرار دادن حفظ و تامین سلامت مردم با توجه به شرایط امروز کشور یعنی مقدار تزریق واکسن کرونا، ممنوعیتی را از حیث برگزاری مدارس و دانشگاه ها در نظر نگرفته است. البته برای دانشگاه ها ممنوعیت برگزاری کلاس ها پیش از این برداشته شده بود.

وی اضافه کرد: وقتی منعی برای برگزاری کلاس ها از طرف ستاد کرونا وجود نداشته باشد، دلیلی هم برای عدم برگزاری کلاس ها وجود ندارد. حالا اگر مشکل دیگری به وجود بیاید آن مشکل باید حل گردد.

بهادری جهرمی گفت: رئیس جمهور به سازمان برنامه بودجه دستور مبنی بر حمایت لازم از مراکز آموزشی داده است. وزرای مربوطه پیگیر حل مسائل مراکز آموزشی هستند. طبیعتاً این مسائل ارتباطی با مسئله کرونا ندارد.

سخنگوی دولت گفت: همانطور که سفر های نورزی شیرین و دلچسب بود، اگر حضور در کلاس و دانشگاه ها با مدیریت درست ادامه پیدا کند، این موضوع نیز برای همه دلچسب و شیرین خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1663

به "سخنگوی دولت: دلیلی برای حضوری نشدن کلاس های دانشگاه ها و مدارس وجود نداشت ، دستور آموزشی رئیس جمهور به سازمان برنامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی دولت: دلیلی برای حضوری نشدن کلاس های دانشگاه ها و مدارس وجود نداشت ، دستور آموزشی رئیس جمهور به سازمان برنامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید