لاریجانی درگذشت مادر شهیدان جعفریان را تسلیت گفت

به گزارش مجله میهن 128، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام ابراهیم، حسن، محمد و فاطمه جعفریان را تسلیت گفت.

لاریجانی درگذشت مادر شهیدان جعفریان را تسلیت گفت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیغامی درگذشت حاجیه خانم سکینه واعظی، مادر شهیدان والامقام ابراهیم ، حسن، محمد و فاطمه جعفریان را تسلیت گفت.

متن پیغام علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به این توضیح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بانوی خداجو و شکیبا و الگوی الهام بخش فداکاری و ایثار، حاجیه خانم سکینه واعظی که چهار فرزند، داماد و عروس خود را تقدیم آرمان های انقلاب و نظام اسلامی نموده بود، به شهدای عزیزش پیوست تا پاداش صبر مومنانه و ازخودگذشتگی باورمندانه خود را در جوار قرب الهی دریافت کند.

این بانوی بزرگوار، مادر شهیدان والامقام ابراهیم ، حسن، محمد و فاطمه جعفریان بود که با صلابت، پایداری، اعتقادی پایدار و ایمانی خالص، فرزندان شجاع و مبارز خود را در راه پاسداری از انقلاب و سربلندی اسلام تقدیم کرد. این سند افتخاری عزت آفرین است که همیشه در یاد و خاطره ملت ولایتمدار ایران و نسل های آینده خواهد ماند.

این جانب مصیبت وارده را به مردم شریف اصفهان و عموم بازماندگان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مکرمه، رحمت واسعه و علودرجات و همجواری با عزیزان شهیدش و برای منسوبان و بستگان محترم، صبر و اجر طلب می کنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 590

به "لاریجانی درگذشت مادر شهیدان جعفریان را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاریجانی درگذشت مادر شهیدان جعفریان را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید