ایران، ژاپن و استرالیا نمایندگان آسیا و اقیانوسیه در رقابت های جهانی کانادا

به گزارش مجله میهن 128، در آخرین روز از رقابت های انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان دنیا که در تایلند در حال برگزاری است، تیم های ایران، ژاپن و استرالیا مجوز حضور در مسابقات دنیای کانادا را کسب کردند.

ایران، ژاپن و استرالیا نمایندگان آسیا و اقیانوسیه در رقابت های جهانی کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش ایسنا، در ششمین و آخرین روز از رقابت های انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان دنیا، تیم استرالیا در ملاقات رده بندی با غلبه بر تایلند میزبان به عنوان تیم سوم رقابت های انتخابی شناخته شد و سهمیه مسابقات دنیای کانادا را کسب کرد.

در این ملاقات تیم استرالیا با نتیجه 73 بر 49 توانست تیم تایلند را شکست دهد و به عنوان تیم سوم راهی کانادا گردد.

به این ترتیب، ایران، ژاپن و استرالیا به عنوان نمایندگان منطقه آسیا و اقیانوسیه در رقابت های قهرمانی جوانان دنیا که سال آینده به میزبانی کانادا برگزار می گردد، خواهند بود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان نیز امروز ساعت 14:30 به وقت محلی تایلند برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم قدرتمند ژاپن خواهد رفت.

تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران با ترکیب امیررضا احمدی (ایلام)، مهدی مظلوم (مازندران)، مهدی ماندگار (هرمزگان)، علی کریمی (اصفهان)، مجتبی کمالی (فارس)، محمد سیاری، همایون عسگری، مهدی عباسی (مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعبی، سیدمهدی موسوی (تهران)، رضا عیوضی (قم) و با سرمربی گری حسن پالار در رقابت حضور پیدا کردند.

انتهای پیغام

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 478

به "ایران، ژاپن و استرالیا نمایندگان آسیا و اقیانوسیه در رقابت های جهانی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران، ژاپن و استرالیا نمایندگان آسیا و اقیانوسیه در رقابت های جهانی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید