روسیه نفر دوم سفارت آمریکا در مسکو را احضار کرد

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه در ادامه تنش های این کشور با آمریکا، نفر دوم سفارت ایالات متحده در مسکو را احضار کرد.

روسیه نفر دوم سفارت آمریکا در مسکو را احضار کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

روز گذشته در ابتدا اعلام شد که جان سالیوان سفیر آمریکا در مسکو، با وجود توصیه کرملین به وی برای خروج از روسیه، از انجام این کار خودداری می نماید.

متعاقب این خبر، سفارت آمریکا در مسکو با صدور بیانیه ای گفت که جان سالیوان سفیر این کشور در روسیه در روزهای آینده برای انجام رایزنی هایی به واشنگتن بازمی شود.

جان سالیوان در بیانیه مذکور در این خصوص گفت: به نظر من رایزنی با همکارانم در دولت بایدن در واشنگتن پیرامون شرایط جاری در روابط میان دو کشور مهم است.

پیشتر اعلام شده بود که جان سالیوان سفیر آمریکا در مسکو با وجود توصیه کرملین به وی برای خروج از روسیه، از انجام این کار خودداری می نماید.

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در 16 آوریل گفت که طرف روس به سفیر سالیوان توصیه نموده تا به پایتخت کشورش برود و رایزنی های دقیق و جدی در آنجا انجام دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1218

به "روسیه نفر دوم سفارت آمریکا در مسکو را احضار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه نفر دوم سفارت آمریکا در مسکو را احضار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید