تور ارزان روسیه: تعلل آمریکا در تمدید ویزا 100 کارمند سفارت روسیه در واشنگتن

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا امروز پنجشنبه در سخنانی اظهار داشت: آمریکا، تمدید ویزا یا اجازه ورود برای تقریباً 100 نفر از کارمندان سفارت روسیه در واشنگتن را به تعویق می اندازد.

تور ارزان روسیه: تعلل آمریکا در تمدید ویزا 100 کارمند سفارت روسیه در واشنگتن

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

سفیر روسیه در ایالات متحده پس از گفتگوها با این کشور در مورد مسائل دیپلماتیک گفت: مسکو سعی می نماید مسائل تنش زا در روابط را به حداقل برساند. نهادهای ما در خارج با مسائل عدیده ای روبرو هستند.

آناتولی آنتونوف در ادامه افزود: لزوم ارتباط رؤسای جمهور روسیه و آمریکا برای هر دو طرف روشن است ولی فعلاً جزئیاتی از این ارتباط معین نیست.

وی در هفته های گذشته نیز طی سخنانی گفته بود که مسکو نشانه هایی از پیشرفت مثبت در روابط میان روسیه و آمریکا را شاهد است، اما با اینحال این اندازه پیشرفت بسیار اندک به نظر می رسد.

وی بعلاوه در مورد رویکرد دولت بایدن بر سر روابط با مسکو گفته بود: رییس جمهور بایدن با پیشنهاد ما برای تمدید پیمان استارت برای پنج سال دیگر بدون هیچ گونه پیش شرطی موافقت کرده است. در ماه ژوئن، سران دو کشور نیز نشستی در ژنو داشتند. دستور کار این نشست هم شامل موارد متعدد و ثمربخش بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1507

به "تور ارزان روسیه: تعلل آمریکا در تمدید ویزا 100 کارمند سفارت روسیه در واشنگتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: تعلل آمریکا در تمدید ویزا 100 کارمند سفارت روسیه در واشنگتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید