اسکله عسلویه ساماندهی می شود

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران، عبدالله نادری عصر یکشنبه در آئین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان عسلویه گفت: دولت تلاش های ویژه ای برای بهبود شرایط اقتصادی کشور داشته است و در این راستا با هدایت های رهبری و ایستادگی مردم و تصمیمات شجاعانه رئیس جمهور و دولت شاهد اقدامات بسیار خوبی هستیم.

اسکله عسلویه ساماندهی می شود

وی با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزشی در نقاط مختلف استان بوشهر، اضافه کرد: طرح های مهمی نیز با عنوان امید اجتماعی به همت استاندار بوشهر در دست اجرا است که زمینه حرکت و توسعه نشاط و شادابی در بین جوانان و نوجوانان را فراهم ساخته است.

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: با برنامه ریزی اجرا شده، سال آینده گام های بهتری در راستای توسعه سرمایه گذاری در سطح شهرستان عسلویه برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان عسلویه در حوزه گردشگری، خاطرنشان کرد: اسکله عسلویه طی سال ها هیچ متولی نداشت و با پیگیری های اجرا شده امسال اداره بندر این اسکله را تحویل گرفت و اقدامات اساسی برای ساماندهی آن صورت خواهد گرفت.

نادری با اشاره به اینکه اشتغال به عنوان یکی از مسائل عسلویه است و برای رفع آن برنامه داریم، اضافه کرد: همه همت خود را در این زمینه به خرج خواهیم داد و برای اشتغال پایدار نیروی بومی برنامه خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 454

به "اسکله عسلویه ساماندهی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکله عسلویه ساماندهی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید