کرونا سبب ارزیابی صحیح دانشجویان در طول ترم تحصیلی شد

به گزارش مجله میهن 128، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: ارزیابی به صورت آزمون فقط در خاتمه هر ترم کار درستی نبوده، الان با توجه به شیوع ویروس کرونا استادان می توانند در طول ترم دانشجویان را ارزیابی نمایند.

کرونا سبب ارزیابی صحیح دانشجویان در طول ترم تحصیلی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با بیان اینکه اساتید دانشگاهی مجاز به ارزشیابی دانشجویان در طول ترم تحصیلی هستند، گفت: وجود ویروس کرونا باعث شد بعضی از قوانین و مقررات در حوزه آموزش دانشگاه ها اصلاح گردد، به طوری که ارزشیابی دانشجویان که در خاتمه هر ترم تحصیلی در قالب آزمون انجام می شد، اکنون نیز اساتید مجاز به ارزشیابی دانشجویان خود در طول ترم تحصیلی هستند.

وی اضافه کرد: هریک از اساتید دانشگاهی از این پس بعد از بازگشایی دانشگاه در شرایط عادی نیز مجاز هستند تا در طول تحصیل همراه با برگزاری کلاس و یادگیری دانشجویان، به ارزشیابی آنها بپردازند.

ارزشیابی دانشجویان در خاتمه هر ترم به وسیله برگزاری آزمون غلط است

صالحی عمران توضیح داد: یکی از خلأهایی که تا به امروز در حوزه آموزش در دانشگاه ها وجود داشت، ارزشیابی دانشجویان در خاتمه هر ترم به وسیله برگزاری آزمون بود، اما وجود ویروس کرونا باعث شد که این سیستم غلط از بین برود و ارزشیابی دانشجویان از این پس در طول ترم تحصیلی، توسط اساتید انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 650

به "کرونا سبب ارزیابی صحیح دانشجویان در طول ترم تحصیلی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا سبب ارزیابی صحیح دانشجویان در طول ترم تحصیلی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید