تور چین ارزان: همایش ایرانشناسی در دانشگاه پکن برگزار می گردد

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با همکاری وزارت آموزش چین، دانشگاه پکن و رایزنی فرهنگی کشورمان در چین، همایش ایرانشناسی (1 و 2 آبان ماه) به دو صورت حضوری برای میهمانان داخلی و مجازی برای میهمانان خارجی برگزار خواهد شد.

تور چین ارزان: همایش ایرانشناسی در دانشگاه پکن برگزار می گردد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در این همایش، بیش از 35 تن از استادان داخلی و خارجی سخنرانی می نمایند و آخرین پژوهش های ایرانشناسی در چین به علاقه مندان ارایه خواهد شد.

اسماعیل پور، استاد دانشگاه شهید بهشتی، ذوالفقاری، استاد دانشگاه تربیت مدرس، حسن زاده، دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی، شروین وکیلی، ایران پژوه و محقق ایرانی و احمد علی حیدری، دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی سخنرانان ایرانی این همایش هستند.

بعلاوه در روز دوم همایش از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در چین، سه تن از ایرانشناسان برگزیده که در یک سال گذشته فعالیت های علمی و تحقیقاتی مؤثر و فزونی داشته اند، تقدیر خواهند شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1431

به "تور چین ارزان: همایش ایرانشناسی در دانشگاه پکن برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: همایش ایرانشناسی در دانشگاه پکن برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید