شروط حضور دانش آموزان در مدارس، شروع آموزش حضوری حدود 9 میلیون دانش آموز

به گزارش مجله میهن 128، کمرئی با اشاره به اینکه حدود 9 میلیون دانش آموز از امروز راهی مدرسه می شوند، شروط آموزش حضوری آنها را شرح داد.

شروط حضور دانش آموزان در مدارس، شروع آموزش حضوری حدود 9 میلیون دانش آموز

به گزارش خبرنگاران، علیرضا کمرئی سخنگوی آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس در بخش خبری رادیویی با اشاره به بازگشایی مدارس در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و ابتدایی از امروز اظهار کرد: در سومین دوره از بازگشایی ها، بالغ بر 8 میلیون و 700 هزار دانش آموز راهی مدرسه برای آغاز فعالیت های حضوری می شوند.

او ادامه داد: امیدواریم در این دوره از آموزش حضوری کیفیت به مدارس برگردد و با توجه به اینکه همچنان در دوره کرونا قرار داریم، اولین اصل و مهم ترین موضوع فاصله گذاری است.

سخنگوی آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس اعلام کرد: با توجه به اهمیت فاصله گذاری، کلاس ها را به گروه های چند نفره تقسیم بندی می کنیم و بسته به شرایط و تراکم کلاس ها، گروه های 14-15 نفره تشکیل می گردد بنابراین ممکن است بعضی دانش آموزان، 2 روز، بعضی 3 روز و بعضی 5 روز هفته در مدرسه حضور پیدا نمایند.

او تاکید نمود که دانش آموزانی که روز حضور آن ها محدود به چد روز شده است باید با مراعات شیوه نامه های بهداشتی در مدرسه حاضر شده تا نوبت به گروه های بعدی برسد.

کمرئی درباره مدارسی هم که هنوز اطلاع رسانی برای بازگشایی نداشته اند، گفت: اگر تا به امروز اطلاعی به دانش آموزان داده نشده است نگران نباشند تا اطلاع رسانی به آن ها صورت بگیرد و این کار تدریجی پیش می رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1524

به "شروط حضور دانش آموزان در مدارس، شروع آموزش حضوری حدود 9 میلیون دانش آموز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروط حضور دانش آموزان در مدارس، شروع آموزش حضوری حدود 9 میلیون دانش آموز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید