کرونا باعث شد از پرسپولیس ببازیم، من کارم را انجام داده ام

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام در نشست خبری آنلاین پس از شکست یک بر صفر امشب فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی تهران گفت: شرایط بازی طوری نبود که حتی بخواهیم به بازی کردن فکر کنیم. اینقدر بازیکن کرونایی داشتیم که در جمع نفرات خودمان از پزشک تیم خواستم بگوید که در مجموع چند نفر هستیم. تمام تیم من کرونا گرفته است و برخی ها ان را رد کردند.

کرونا باعث شد از پرسپولیس ببازیم، من کارم را انجام داده ام

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: دو سه بازیکن که بازی کردند تنها دو سه جلسه با ما تمرین کردند. تمام تعویض های من از بین بازیکنانی بود که جواب تست کرونای آنها دیروز منفی شده بود. در تمرینات مان هفت بازیکن امید و جوانان داشتیم تا بتوانیم تمرین کنیم. نفر برای تمرین کردن هم نداشتیم.

وی درباره شیوع این ویروس در کاروان فولادی ها تاکید نمود: 27 - 28 نفرمان درگیر کرونا شدند. بیشتر هم خواهند شد چون مطمئنا ادامه دارد. خیلی ضربه خوردیم. تیم ما جانِ بازی کردن نداشت. از لحاظ بدنی هم خوب بودیم اما واقعا نتوانستیم از پس این ویروس بر بیاییم.

نکونام یادآور شد: دیروز یکی از بازیکنان تیم مصدوم شد. امروز هم در جریان بازی، عباس بوعذار آسیب دید. مجبور شدیم از بازیکنانی که نمی خواستیم استفاده کنیم. شرایط بدی بخاطر کرونا داشتیم. کاش بازیکنانم توان حضور نود دقیقه ای در زمین مسابقه را داشتند. کرونا باعث شد بازی را ببازیم.

وی درباره شرایط تیمش توضیح داد: همین الان مربی اسپانیایی تیم در اهواز مانده تا با توجه به شرایط بوجود آمده با هفت بازیکن تمرین کند. به همین خاطر قبل از بازی گفتم شرایط نابرابری داریم.

وی درباره تعویض های متوالی خود در دفاع راست اضافه کرد: چون هر سه مدافع راست تیم درگیر کرونا بودند. نمی توانستند نفس بکشند. بازیکنی که کرونا می گیرد غذا خوردنش هم سخت می گردد.

نکونام درباره احتمال دریافت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: با این شرایط فقط باید دعا کنیم. من کارم را نموده ام. شرایط در اهواز خیلی بد است. برخی ها می گویند بازی نکنید و سه بر صفر گردد. دوستان از حیای ما استفاده نکنند وقتی چیزی نمی گوییم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 729

به "کرونا باعث شد از پرسپولیس ببازیم، من کارم را انجام داده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا باعث شد از پرسپولیس ببازیم، من کارم را انجام داده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید