چینی: هیچ تیمی از نظر فنی بهتر از استقلال نیست، باید از مجیدی حمایت گردد

به گزارش مجله میهن 128، بازیکن و مربی پیشین استقلال بر این باور است که این تیم در حال حاضر از نظر فنی بهتر از سایر تیم ها است و می تواند به عنوان قهرمانی لیگ دست یابد.

چینی: هیچ تیمی از نظر فنی بهتر از استقلال نیست، باید از مجیدی حمایت گردد

با هزینه سفر به چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

علی چینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد جدایی استراماچونی از استقلال گفت: رفتن این مربی برای استقلال اتفاق تلخی بود. استراماچونی از لحاظ فنی و تاکتیکی تغییر و تحول بسیار خوبی در استقلال ایجاد کرد و این تیم فوتبالی تهاجمی و روانی به نمایش می گذاشت. دیدید که استقلال چگونه از لحاظ فنی رشد کرد و خودش را به بالای جدول رساند. رفتن استراماچونی اتفاق تلخی برای فوتبال ایران بود و حضور چنین مربیانی می تواند به پیشرفت فنی لیگ و پیشرفت بازیکنان ما یاری کند.

وی در ارتباط با انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: همه استقلالی ها از جمله طرفداران و پیشکسوتان باید از این مربی حمایت نمایند. شاید خیلی ها بگویند برای مجیدی زود بود که سرمربی استقلال گردد ولی به نظر من زود نیست و همه باید از این مربی جوان حمایت نمایند. استراماچونی مثل مجیدی مربی جوانی است و الان می بینید که در فوتبال روز اروپا مربیان جوان فعالیت می نمایند و خیلی کم می توان یک مربی در سن و سال آلکس فرگوسن پیدا کرد.

چینی تاکید نمود: دیگر این بحث مطرح نیست که مربی باید تجربه داشته باشد. فوتبال با علم روز جهان پیش می رود و به دست آوردن علم و مهارت نیازمند این است که یک مربی انگیزه، توانایی و توانمندی داشته باشد. باید از مربیان جوان حمایت کنیم و به آنها فرصت دهیم که خودشان را ثابت نمایند.

پیشکسوت استقلال گفت: در لیگ سال جاری از لحاظ فنی هیچ تیمی بهتر از استقلال نیست و این تیم می تواند در سرانجام لیگ به قهرمانی برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 273

به "چینی: هیچ تیمی از نظر فنی بهتر از استقلال نیست، باید از مجیدی حمایت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی: هیچ تیمی از نظر فنی بهتر از استقلال نیست، باید از مجیدی حمایت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید