پیغام یحیی به بازیکن پرسپولیس؛ به فکر تیم تازه باش!

به گزارش مجله میهن 128، هافبک باسابقه سرخ ها این روزها باز هم از تفکرات فنی یحیی گل محمدی خارج شده است.

پیغام یحیی به بازیکن پرسپولیس؛ به فکر تیم تازه باش!

به گزارش خبرنگاران بعد از صدرنشینی و شانس بزرگ قهرمانی در فاصله دو هفته مانده به انتها فصل، اکنون سرخ ها خود را مهیای دیدار سخت و حساس برابر گل گهر سیرجان می کنند.

پرسپولیس طی این فصل دو بار مقابل گل گهر سیرجان قرار گرفته و پیروز به شکست حریف در لیگ و جام حذفی شده است. آنها امیدوارند برای سومین بازی در این فصل نیز سیرجانی ها را با شکست بدرقه کنند.

آخرین تمرین پرسپولیس زیر نظر یحیی گل محمدی با حضور تمامی نفرات برگزار گشت و کادرفنی آخرین تدابیر فنی خود را برای این دیدار مورد ارزیابی قرار دادند.

در انتها تمرین در شرایطی سرخپوشان راهی اردو شدند که سیامک نعمتی از لیست این بازی کنار رفت و پرسپولیس را مقابل سیرجانی ها همراهی نخواهد کرد.

نعمتی که در نیم فصل نیز در آستانه خروج از پرسپولیس قرار داشت، با توجه به علاقه قلبی اش به این تیم در نهایت برای این موضوع مقاومت کرد. در نهایت نعمتی که در چند پست برای این تیم طی فصول اخیر کار کرده، به جمع سرخپوشان بازگشت و در دیدار جام حذفی نیز به سپاهان گل زد.

اما نعمتی در این هفته ها دوباره به یک نیمکت نشین تبدیل شده و حتی نامش در لیست بازی هم دیده نمی شود تا به این ترتیب به نظر برسد که یحیی گل محمدی از حالا به این بازیکن پیغام خروج داده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1402 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1849

به "پیغام یحیی به بازیکن پرسپولیس؛ به فکر تیم تازه باش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام یحیی به بازیکن پرسپولیس؛ به فکر تیم تازه باش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید