تمجید غیرمنتظره نکونام؛ او بهترین بازیکن تیم من است ، خط و نشان برای ستاره پرسپولیس

به گزارش مجله میهن 128، حمایت ویژه نکونام از یک بازیکن استقلال حالا اعتمادبنفس مضاعفی به گلر باتجربه آبی ها می دهد. سرمربی استقلال او را بهترین دروازه بان برای تیم ملی هم خوانده است. این در حالی است که مدتهاست بیرانوند گلر یک تیم ملی است.

تمجید غیرمنتظره نکونام؛ او بهترین بازیکن تیم من است ، خط و نشان برای ستاره پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران تیم فوتبال استقلال تهران در شرایطی در دیدار مقابل استقلال خوزستان به فزونی رسید که سیدحسین حسینی پیروز شد سومین کلین شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

گلر ایران در جام جهانی قطر در حالی این بازی را بدون دریافت گل پشت سر گذاشت که در 360 دقیقه قبلی تنها یک بار آن هم روی ریباند پنالتی دروازه اش را باز شده دیده و از این نظر عملکرد قابل توجهی داشته است.

موضوعی که به کنفرانس سرمربی استقلال پس از برد هم راه پیدا کرد و از نکونام در مورد عملکرد دروازه بان تیمش سوال کردند که واکنش جالب او را در پی داشت: غیر از این از حسینی توقع نداشتیم. با وجود فشارهای سال گذشته او را نگه داشتیم چون به او اعتقاد داشتم. سالی که خودم به استقلال آمدم، سید هم حضور داشت. او کاپیتان و بزرگ استقلال است. اعتقاد قبلی من این است که سید یکی از بهترین گلرهای ایران است و هست، این را ثابت کرده است. ما از سید فقط توقع همین عملکرد را داریم. حسینی بزرگ تر، بهترین بازیکن و کاپیتان تیم است و می تواند بهترین گلر تیم ملی باشد.

حمایت ویژه نکونام از گلر استقلال حالا اعتمادبنفس مضاعفی به سنگربان باتجربه آبی ها می دهد. گلری که پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پرفراز و نشیب در سال گذشته، در بهترین فرم ممکن لیگ تازه را استارت زده و هواداران را به داشتن گلری در سطح تیم ملی همچون دوران اوج حسینی، خوشبین کرده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 شهریور 1402 بروزرسانی: 7 شهریور 1402 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1892

به "تمجید غیرمنتظره نکونام؛ او بهترین بازیکن تیم من است ، خط و نشان برای ستاره پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید غیرمنتظره نکونام؛ او بهترین بازیکن تیم من است ، خط و نشان برای ستاره پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید