آخرین استعلام باشگاه پرسپولیس؛ شرایط سربازی هافبک سرخ ها تعیین شد

به گزارش مجله میهن 128، در حالی که گفته می شد میلاد سرلک از اول شهریور سرباز است و نمی تواند مقابل ذوب آهن بازی کند، شماره 10 سرخ ها مسئله ای برای همراهی پرسپولیس ندارد.

آخرین استعلام باشگاه پرسپولیس؛ شرایط سربازی هافبک سرخ ها تعیین شد

به گزارش خبرنگاران از مدت ها قبل در رسانه ها خبر مشمول شدن میلاد سرلک رسانه ای شد و برهمین اساس گفته می شد سرلک از اول شهریور سرباز بوده و دیگر نمی تواند در ترکیب پرسپولیس به میدان برود و حضور این بازیکن در بازی با ذوب آهن که روز پنجشنبه 2 شهریور برگزار می گردد در هاله ای از ابهام قرار داشت.

جالب اینجاست بعضی رسانه های رسمی مدعی شدند میلاد سرلک در فهرست نو امیر قلعه نویی نیست و میلاد سرلک و حسین پورحمیدی پاسپورت خود را به مسئولان فدراسیون تحویل نداده اند.

این خبر درحالی منتشر شد که خبرهای دریافتی حاکی از آن است که میلا سرلک چند روز قبل به همراه نفراتی چون علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی، سروش رفیعی و وحید امیری پاسپورت خود را به فدراسیون فوتبال تحویل داده و با توجه به این موضوع و دعوتش به اردوی بعدی تیم ملی، تا 30 سالگی مشمول نیست و می تواند روز چهارشنبه در ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن نیز به میدان برود.

در تایید این مطلب همین قدر بدانید که مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از ظهر دیروز یک بار دیگر از سازمان لیگ استعلام گرفتند تا معین گردد سرلک مسئله ای برای همراهی پرسپولیس در بازی بعدی نخواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1402 بروزرسانی: 30 مرداد 1402 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1889

به "آخرین استعلام باشگاه پرسپولیس؛ شرایط سربازی هافبک سرخ ها تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین استعلام باشگاه پرسپولیس؛ شرایط سربازی هافبک سرخ ها تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید