پیشکسوت آبی ها درخواست داد؛ استقلال را منحل کنید!

به گزارش مجله میهن 128، پیشکسوت باشگاه فوتبال استقلال درخواست کرد این تیم را برای همواره منحل نمایند.

پیشکسوت آبی ها درخواست داد؛ استقلال را منحل کنید!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، محمد نوری درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال گفت: اوضاع امروز استقلال را وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی به وجود آوردند. در چند سال گذشته چندین مدیرعامل و سرمربی عوض شده اند. حاشیه های اخیر به اضافه حواشی چند روز گذشته دست به دست هم دادند تا شرایط تیم بدتر گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: پرسپولیس قرارداد بازیکنانش را تمدید کرد و چند بازیکن نو به خدمت گرفت. سپاهان و تراکتور هر بازیکنی دل شان خواست گرفتند، ولی تنها تیمی که ضربه خورده، استقلال است. این اتفاقات خوب نیست. اگر با استقلال بد هستند این تیم را منحل نمایند تا خیال شان راحت گردد. استقلال این همه طرفدار دارد، چرا کسی به فکر آنها نیست؟!

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به انتخاب علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه یادآور شد: علی خطیر مدیرعامل استقلال شده است، ولی برترین مدیرعامل جهان را هم بیاورند و پولی نباشد، به درد نمی خورد. امیدوارم با حضور خطیر، حداقل منابع مالی به باشگاه ترزیق گردد.

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از شرایط این تیم خاطر نشان کرد: مهره های کلیدی از استقلال جدا شدند و بازیکنی هم به آن صورت جذب نشده است. اصلاً بازیکنان خوب راهی تیم های دیگر شده اند و مهره خاصی در بازار نمانده است. ما نگران شرایط استقلال هستیم و ادامه این روند اصلاً به صلاح تیم نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1874

به "پیشکسوت آبی ها درخواست داد؛ استقلال را منحل کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوت آبی ها درخواست داد؛ استقلال را منحل کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید