حضور عضو هیات علمی اسفراین در کنفرانس بین المللی نانو در چین

به گزارش مجله میهن 128، خبرنگاران/خراسان شمالی دکتر محمد حاتمی، عضو هیات علمی مجتمع آموزش عالی اسفراین، در دومین کنفرانس بین المللی گرافن و نانو مواد در کشور چین حضور پیدا کرد.

حضور عضو هیات علمی اسفراین در کنفرانس بین المللی نانو در چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

دانشیار گروه مهندسی مکانیک مجتمع آموزش عالی اسفراین، به عنوان سخنران ویژه، رئیس نشست تخصصی (Sessions Chair) و عضو کمیته فنی کنفرانس، در دومین کنفرانس بین المللی گرافن و نانو مواد حضور یافت.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی اسفراین، کنفرانس مذکور در تاریخ های اول تا چهارم نوامبر برنامه ریزی شده بود که به علت شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی ودر پنج نشست تخصصی در زمینه های گرافن و نانو مواد، پلیمرها و کامپوزیت ها، کاربرد مواد نانو، انرژی و بایو مواد برگزار شد و دکتر حاتمی به عنوان عضو کمیته فنی و رئیس نشست اول به آنالیز مقالات ارائه شده پرداختند.

او همچنین در مورد کاربرد افزوده نانو ذرات گرافن در موتورهای احتراق داخلی در سه بخش نانو سوخت، نانو خنک کننده و نانو روانکارها به ارائه مقاله پرداختند.

لازم به شرح است که کنفرانس مذکور با ارائه بیش از صد مقاله و شرکت کنندگان و پژوهشگرانی از کشورهای آمریکا، هند، چین، ژاپن، ایتالیا، ایران، آلمان، هند و مصر در شهر شیان کشور چین برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 918

به "حضور عضو هیات علمی اسفراین در کنفرانس بین المللی نانو در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور عضو هیات علمی اسفراین در کنفرانس بین المللی نانو در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید