نسل تازه هیوندای آوانته همه را شگفت زده کرد!

به گزارش مجله میهن 128، هیوندای آوانته از زمان ورودش به بازار از جمله خودرو های لوکس به حساب می آمد که با به روزرسانی های کمپانی خودروسازی کره ای هیوندای توانست این لقب را حفظ کند.

نسل تازه هیوندای آوانته همه را شگفت زده کرد!

به گزارش خبرآنلاین، اواسط دهه 80 شمسی آوانته وارد بازار ایران شد؛ همان النترای نسل سوم (اتاق XD) که در 2001 به بازار جهانی معرفی گردید.

آوانته خودرویی بود که به عقیده بیشتر مالکانش، یک رفیق تمام عیار برای جاده محسوب می گردد. این خودرو که هنوز هم بازار دست دوم گرمی دارد، در دو مدل دستی و اتوماتیک مونتاژ شده است و به علت استفاده از سیستم تعلیق مدرن، کیفیت سواری بسیار خوبی دارد.

قسمت درپوش موتور و دماغه نسل هفتم این محصول از زبان طراحی تازه هیوندای پیروی می نماید. درپوش موتور شیب لاک پشتی بسیار محسوسی دارد و در بخش گریل (جلو پنچره) و چراغ های اصلی نیز اشکال هندسی و زوایای تیز به شدت جلب نظر می نمایند.

نسل هفتم این خودرو حدود 60 میلیمتر در طول افزایش میزان داشته تا فضای بیشتری در اختیار طراحان آن قرار بگیرد. نمای عقب نیز از چراغ اصلی متصل، حروف کرومی برند و یک بامپر ساده تشکیل شده است.

جزئیات کابین ترکیبی از مواد دارای بافت نرم و سخت دارند. یک نمایشگر بزرگ 8 اینچی در مدل پایه و 10.3 اینچی در حالت آپشن ویژه تنظیمات سیستم تفریح و دوربین های محیطی به همراه نمایشگر دیجیتال بین نشانگر سنتی آمپر (هر دو نمایشگر با یک روکش شیشه ای مشترک پوشانده شده اند)، پشتیبانی از اندروید اوتو و اپل کارپلی، فرمان با طراحی تازه و دکمه های کنترلی کامل، شارژر بی سیم تلفن هوشمند، سیستم تهویه هوشمند و ... از جمله ویژگی های این قسمت هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 آبان 1401 بروزرسانی: 7 آبان 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1765

به "نسل تازه هیوندای آوانته همه را شگفت زده کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل تازه هیوندای آوانته همه را شگفت زده کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید