نخستین مرکز نوآوری تخصصی نساجی در یزد راه اندازی می شود

به گزارش مجله میهن 128، تفاهم نامه همکاری ایجاد نخستین مرکز نوآوری تخصصی نساجی و صنایع وابسته در کشور میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری یزد منعقد شد.

نخستین مرکز نوآوری تخصصی نساجی در یزد راه اندازی می شود

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تفاهم نامه همکاری ایجاد نخستین مرکز نوآوری تخصصی نساجی و صنایع وابسته با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به امضای پیمان صالحی معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و محمدعلی طالبی استاندار یزد رسید.

این مرکز به عنوان نخستین مرکز نوآوری تخصصی نساجی و صنایع وابسته در استان یزد راه اندازی خواهد شد و هدف از تاسیس آن، بسترسازی برای کاربردی کردن نوآوری و فناوری در صنعت نساجی و شناسایی و تربیت نیروی انسانی متخصص در این حوزه کاربردی است.

از دیگر اهداف این تفاهم نامه می توان به بسترسازی برای بازارسازی و توسعه بازار محصولات حوزه صنعت نساجی و حمایت از شکل گیری ایده های نو و ارائه خدمات فنی و تخصصی به مخاطبان اشاره کرد.

نخستین مرکز نوآوری تخصصی نساجی و صنایع وابسته به آن با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری یزد، انجمن نساجی، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در فضایی به مساحت حدود یک هزار و 700 متر مربع در محل هنرستان نساجی شهید ابراهیمی استان یزد راه اندازی می شود. مفاد تفاهم نامه و برنامه ریزی های لازم برای اجرایی شدن آن در قالب کارگروهی مشترک، متشکل از نمایندگان طرفین تفاهم نامه پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 84

به "نخستین مرکز نوآوری تخصصی نساجی در یزد راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مرکز نوآوری تخصصی نساجی در یزد راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید