مقاله: قرص اکوفن و تاثیر آن در درمان ریزش مو

به گزارش مجله میهن 128، میزان مصرف این دارو طور معمول برای بزرگسالان به صورت روزی دو عدد قرص بعد از نهار و شام همراه با یک لیوان آب و برای بچه ها به صورت روزی یک عدد همراه با یک لیوان آب می باشد.

مقاله: قرص اکوفن و تاثیر آن در درمان ریزش مو

توجه: افرادی که دچار ریزش مو هستند باید تا حد امکان از استرس دوری نمایند چراکه باعث تشدید این عارضه می شود.

چنانچه دچار ریزش مو هستید و قصد دارید با روش های خانگی و طبیعی برای برطرف آن آشنا شوید پیشنهاد می کنیم لینک های زیر را در این زمینه مطالعه کنید.

خبرنگاران | سرویس سلامت - ریزش مو یکی از مشکلاتی است که خیلی ها با آن درگیر هستند و برای قطع آن ممکن است هر روشی را تجربه نموده باشند. یکی از درمان هایی که برای پیشگیری و کند کردن فرایند ریزش مو به کار می رود درمان دارویی آن توسط قرص اکوفن می باشد. اگر اولین بار است نام این دارو را شنیده اید و یا قصد مصرف آن را دارید بهتر است با آن آشنایی کافی داشته باشید.

عوامل مختلفی در سفید شدن و ریزش موها دخیل هستند. به طور کلی می توان گفت حالات روحی و عاطفی مانند ترس، استرس، مصرف کافئین و الکل، استعمال سیگار (سبب نرسیدن خون به فولیکول مو می شود)، اختلالات هورمونی (که در زنان در مقایسه با مردان بیشتر است) و سابقه ارثی و خانوادگی از عوامل تاثیرگذار در ریزش و سفیدی مو ها محسوب می شوند.

منبع مقاله: قرص اکوفن و تاثیر آن در درمان ریزش مو

انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1508

به "مقاله: قرص اکوفن و تاثیر آن در درمان ریزش مو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قرص اکوفن و تاثیر آن در درمان ریزش مو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید