مقاله: آشنایی با زندگی در گرجستان

به گزارش مجله میهن 128، در ماه های سپتامبر تا ژانویه، اجاره سوئیتی دور از مرکز شهر در تفلیس حدودا 175 دلار می گردد و کرایه آپارتمانی یک خوابه ای که با مرکز شهر فاصله دارد هم تقریبا 259 دلار می گردد.

مقاله: آشنایی با زندگی در گرجستان

در شرق گرجستان با فاصله دریافت از دریا، بارش کمتر است که البته با رسیدن به نواحی کوهستانی، مقدار بارش باز هم افزایش پیدا می نماید. نواحی جنوب شرقی گرجستان، خشک ترین نواحی این کشور هستند و زمستان ها هم خشک ترین فصول این ناحیه به شمار می روند. در واقع، بیشترین میزان بارش این منطقه در اواخر بهار به وقوع می پیوندد. در ماه جولای دمای هوا به 25 سانتی گراد می رسد که بیشترین درجه هوا در سال است و در طول ماه ژانویه هم متوسط دمای هوا از 0 تا 3 سانتی گراد است.

هزینه آپارتمان در گرجستان زیاد بالا نیست و محلی که برای اسکان انتخاب می کنید مانند هر شهر دیگری در قیمت اثرگذار است. اگر در ماه های مه-سپتامبر اقدام به اجاره آپارتمان کنید چون هنوز فصل تقاضای شدید نرسیده است، مبلغ کمتری برای اجاره پرداخت خواهید کرد. هزینه گاز، برق، آب و اینترنت هم باید به هزینه اجاره در ماه اضافه کنید تا حدودا مخارج ماهانه تان برای زندگی در گرجستان تعیین گردد.

منبع مقاله: آشنایی با زندگی در گرجستان

انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1516

به "مقاله: آشنایی با زندگی در گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با زندگی در گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید