معتمدی:پراکندگی خوابگاه ها و دانشکده ها بار مالی برای دانشگاه ایجاد کرده ، داداش پور: تلاش برای برطرف شدن و مسائل دانشجویان

به گزارش مجله میهن 128، رئیس سازمان امور دانشجویان امروز با حضور در دانشگاه علامه طباطبایی از امکانات رفاهی و دانشجویی این دانشگاه بازدید کرد.

معتمدی:پراکندگی خوابگاه ها و دانشکده ها بار مالی برای دانشگاه ایجاد کرده ، داداش پور: تلاش برای برطرف شدن و مسائل دانشجویان

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه علامه ، هاشم داداش پور، معاون وزیر و رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری با حضور در دانشگاه علامه طباطبائی ضمن گفتگو با سرپرست و معاونان دانشگاه از امکانات این دانشگاه بازدید کردند.

این دیدار صبح امروز با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی، هاشم داداش پور، معاون وزیر و رئیس سازمان دانشجویان، سیروس علیدوستی معاون وزیر و رئیس تربیت بدنی سازمان دانشجویان و اردوان ارژنگ، سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در محل دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد. در این دیدار امکانات، ظرفیت ها و همچنین مسائل دانشگاه و راهکار های استفاده از ظرفیت های سازمان دانشجویان برای برطرف شدن این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار، عبدالله معتمدی سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی ضمن معرفی ظرفیت های علمی و آموزشی دانشگاه تخصصی علوم انسانی و اجتماعی کشور به بیان سیاست ها و راهبرد های تازه این دانشگاه از جمله تحول در علوم انسانی، ارتباط با صنعت و همچنین دیپلماسی علمی پرداخت.

وی همچنین پس از اعلام برخی ظرفیت­های مناسب دانشگاه، به تعدادی از مسائل و مسائل دانشگاه نیز اشاره کرد و پراکندگی یعضی دانشکده ­ها و همچنین خوابگاه­ های دانشجویان را از جمله اصلی ترین مسائل در خصوص خدمت رسانی به دانشجویان برشمرد و تاکید کرد: متاسفانه این مسئله بار مالی بسیاری برای دانشگاه به بار آورده است.

همچنین معتمدی گفت که دانشگاه علامه طباطبائی آماده پذیرش دانشجویان خارجی، بویژه دانشجویان کشور های غرب آسیا است و در این مورد خواستار همراهی بیشتر وزارت علوم، تحقیقات و فن­آوری و علی الخصوص سازمان دانشجویان شدند.

در ادامه مهدی واحدی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه با اشاره به آمار دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه علامه طباطبائی و ضروت خدمت رسانی به آنان در زمینه های مختلف گفت: برای خدمت رسانی با کیفیت، نیازمند حمایت و پشتیبانی های سازمان امور دانشجویان هستیم. وی همچنین در خصوص شرایط خوابگاه های دانشجویی مسائلی را برشمرد و تاکید کرد: با تجمیع خوابگاه ها در نزدیکی پردیس اصلی بسیاری از مسائل و مسائل برطرف خواهد شد.

در ادامه داداش پور با مناسب و کاربردی دانستن رویکرد های تازه دانشگاه گفت: تلاش می­ کنیم تا حد امکان در برآورده شدن امکانات مورد نیاز دانشجویان از جمله تجمیع و تجهیز خوابگاه ها و برطرف شدن کاستی ها همکاری لازم را داشته باشیم.

گفتنی است، در انتها این دیدار، داداش پور و هیئت همراه از برخی اماکن عمومی، ورزشی و دانشجویی دانشگاه بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1561

به "معتمدی:پراکندگی خوابگاه ها و دانشکده ها بار مالی برای دانشگاه ایجاد کرده ، داداش پور: تلاش برای برطرف شدن و مسائل دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتمدی:پراکندگی خوابگاه ها و دانشکده ها بار مالی برای دانشگاه ایجاد کرده ، داداش پور: تلاش برای برطرف شدن و مسائل دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید