مسابقه سخنرانی تریبون 24 مهرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد

به گزارش مجله میهن 128، هفتمین دوره مسابقه سخنرانی تریبون با همکاری انجمن علمی دانشجویی مدیریت نوآوری و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر 24 مهرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.

مسابقه سخنرانی تریبون 24 مهرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حامد عراقی مدیر اجرایی هفتمین دوره مسابقه سخنرانی تریبون گفت: این مسابقه با حضور 1300 شرکت نماینده در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی (بزرگسال) 24 مهرماه برگزار می گردد که حدود یک سوم شرکت نمایندگان در بخش دانش آموزی هستند.

عراقی اضافه نمود: هدف از این مسابقه ایجاد چالشِ جذاب سخنرانی برای علاقه مندان به این حوزه است تا از این طریق بازدهی آموزش افزایش یافته و سطح کیفی مهارت سخنوری افراد تقویت گردد.

مدیر اجرایی هفتمین دوره مسابقه سخنرانی تریبون ادامه داد: شرکت نمایندگان مسابقه، در کارگاه های رایگان آموزش و ارزیابی و در راستای بهبود فن بیان و سخنوری توسط اساتید و مربیان حوزه سخنوری و فن بیان آموزش دیده اند.

وی خاطر نشان کرد: در این مسابقه شرکت نمایندگان باید سخنرانی 5 تا 7 دقیقه ای ارائه دهند که پس از طی مراحل داوری اولیه 100 سخنران برتر مسابقه تعیین خواهند شد بنابراین برای این افراد کلاس هایی برای آمادگی بیشتر در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

وی اضافه نمود: پس از انجام داوری های نهایی از بین شرکت نمایندگان، 10 نفر در بخش بزرگسال و 5 نفر در بخش دانش آموزی به فینال مسابقه راه پیدا نموده و با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته عراقی، در مرحله نهایی مسابقه سخنرانی تریبون و در بخش دانشجویی، شرکت نمایندگان باید در بخش های سخنرانی از قبل تعیین شده، بداهه گویی کلمات و بداهه گویی برروی اسلاید شرکت نمایند تا در نهایت سه نفر برتر در بخش دانش آموزی و دانشجویی تعیین شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 134

به "مسابقه سخنرانی تریبون 24 مهرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه سخنرانی تریبون 24 مهرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید