بازدید از کارخانه های فعال در زمینهٔ مواد غذایی

به گزارش مجله میهن 128، معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس پارک علم و فناوری البرز با همراهی مدیرعامل و مدیران شرکت (دلپذیر) از کارخانه های فعال درزمینهٔ مواد غذایی واقع در کمال شهر کرج بازدید کردند.

بازدید از کارخانه های فعال در زمینهٔ مواد غذایی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز با همراهی مدیرعامل و مدیران شرکت کدبانو (دلپذیر) از کارخانه های فعال درزمینهٔ مواد غذایی واقع در کمال شهر کرج بازدید کردند.

در نشستی که در حاشیه این بازدید برگزار گشت، رئیس پارک علم و فناوری البرز با ارائه کلیاتی از جایگاه پارک علم و فناوری البرز و نقشی که فناوران مستقر و شرکت های دانش بنیان پارک در تأمین احتیاج های کارخانه ها و واحد های صنعتی دارند بر توسعه واحد های تحقیق و توسعه R&D)) و لزوم استقرار این واحد ها در پارک علم و فناوری البرز تأکید کرد.

وی به تجارب خوب پارک علم و فناوری البرز در تعامل با واحد های صنعتی اشاره نمود و اضافه کرد: در شرایط تحریم و کرونا، نقش مؤثر این پارک با مشارکت مؤثر شرکت های دانش بنیان و فناور در حل مسائل واحد های صنعتی یک نقش سازنده و مؤثر بود و در حاضر نیز آمادگی لازم جهت هرگونه احتیاج این شرکت ها و واحد های صنعتی راداریم و آماده ارائه دستاورد های دانشی و نوآورانه خود به این واحد ها هستیم.

در این بازدید مقرر شد مدیران کارخانه میزبان (شرکت دلپذیر) در فرصت مناسب از پارک و توانمندی های فناوران پارک علم و فناوری البرز بازید کرده و زمینه های همکاری مشترک را از نزدیک آنالیز کنند.

لازم به ذکر است؛ شرکت کدبانو (دلپذیر)، فراوریکننده محصولات دلپذیر، در سال 1328 فعالیت خود را در حومه شهرستان کرج شروع نمود. در بدو تأسیس فعالیت این شرکت تنها در زمینه فراوری چند نوع محصول خلاصه می شد، ولی با توسعه فعالیت های شرکت برای اولین بار در ایران، پیروز به فراوری محصولات و فراوریات دیگری نیز از قبیل انواع سس های سرد، سس های گرم و انواع محصولات کنسروی غیر گوشتی نیز به فراوریات این شرکت اضافه شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1609

به "بازدید از کارخانه های فعال در زمینهٔ مواد غذایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از کارخانه های فعال در زمینهٔ مواد غذایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید