ظرفیت باتری آیفون 12 و آیفون 12 مینی مشخص شد؛ کمتر از حد انتظار

به گزارش مجله میهن 128، آیفون 12 و آیفون 12 مینی تاییدیه سازمان تنظیم مقررات برزیل را دریافت کرده اند و در مستندات مربوطه، ظرفیت باتری این دو گوشی هوشمند مشخص شد.

ظرفیت باتری آیفون 12 و آیفون 12 مینی مشخص شد؛ کمتر از حد انتظار

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو،با توجه به اسناد این سازمان، آیفون 12 مینی با باتری 2227 میلی آمپرساعتی و آیفون 12 با باتری 2815 میلی آمپرساعتی در دسترس کاربران قرار می گیرند.

براساس اعلام اپل، پیش سفارش آیفون 12 و آیفون 12 پرو از روز جمعه 25 مهرماه در ایالات متحده شروع شده است. کوپرتینویی ها در تلاش هستند تا گوشی های هوشمند جدید خود را برای عرضه به بازار آماده کنند. یکی از کارهایی که قبل از عرضه گوشی به بازار لازم است به انجام برسد، دریافت تاییدیه از سازمان تنظیم مقررات است.

در مستندات تاییدیه ، ظرفیت باتری های دو مدل گوشی آیفون 12 و آیفون 12 مینی درج شده است. ANATEL برزیل سازمانی هم رده با کمیسیون ارتباطات فدرال است که باتری گوشی های آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس را نیز تایید کرده است. با این وجود هنوز ظرفیت باتری این دو گوشی اعلام نشده است.

اپل، ظرفیت باتری گوشی های آیفون در لیست مشخصات دستگاه اعلام نمی کند و به جای آن طول عمر باتری دستگاه را به صورت تقریبی ذکر می کند. مثلا اپل در رویداد رونمایی اعلام کرد که باتری آیفون 12 مینی می تواند تا 15 ساعت از پخش فیلم پشتیبانی کند.

در مستندات مربوطه به این موضوع نیز اشاره شده که مدل های مختلف آیفون 12 از شبکه 4G و شبکه 5G ریز موج 60 گیگاهرتز پشتیبانی می کنند. همچنین هر چهار مدل تنها در آمریکا از فناوری mmWave که سرعت بالایی دارد، پشتیبانی می کنند.

به نظر می رسد که اپل، گوشی آیفون 12 پرو را در هند و برزیل تولید خواهد کرد. در حال حاضر مدل های مختلف آیفون در هر دو کشور تولید می شوند ولی شایعه هایی مبنی بر تولید مدل های آیفون 12 در هند تا سال 2021 مطرح شده است.

طبق اعلام اپل، پیش فروش سری جدید آیفون از همین حالا شروع شده و عرضه گوشی های جدید از 2 آبان در 30 کشور شروع خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 879

به "ظرفیت باتری آیفون 12 و آیفون 12 مینی مشخص شد؛ کمتر از حد انتظار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت باتری آیفون 12 و آیفون 12 مینی مشخص شد؛ کمتر از حد انتظار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید