ایرپادهای آینده مسائل شنوایی و دمای بدن را می سنجند

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، بعضی از ایرپادهای آینده اپل یک ویژگی سلامت شنوایی نو را دریافت خواهند کرد که iOS 17 نیز از آن پشتیبانی می نماید. با یاری این ویژگی فرد می تواند مسائل شنوایی خود را آنالیز کند و بعلاوه دمای بدنش را به وسیله کانال گوش بسنجد.

ایرپادهای آینده مسائل شنوایی و دمای بدن را می سنجند

مارک گرومن از خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی این ویژگی را فاش نموده است. او بعلاوه فاش نموده هدفون های نو اپل درگاه یو اس بی سی خواهند داشت و شرکت تصمیم دارد مدل های ایرپاد پرو و ایرپاد پرومکس را عرضه کند. اما به اعتقاد او سخت افزار نو به زودی عرضه نخواهد شد.

ایرپادها هم اکنون از آئودیوگرام ها پشتیبانی می نماید. آئودیو گرام در حقیقت پروفایل صوتی است که به ایرپاد نشان می دهد شنوایی فرد در کجا ممکن است ضعیف باشد تا گجت بتواند خود را با توانایی های شنوایی کاربر تنظیم کند. هم اکنون کاربر می تواند با استفاده از اپ Mimi یک آئودیوگرام ایجاد کند.

ایربادهای بی سیم دیگر قابلیت های مشابهی نیز دارند. به عنوان مثال ایرباد جبرا الیت75t در سال 2020 میلادی ویژگی را به نام مای ساوند اضافه کرد که پس از پخش موسیقی های مختلف در هر گوش ، پروفایل های صوتی شخصی سازی شده را ایجاد می کرد. ناتینگ ایر2 نیز با تست شنوایی مخصوص و قابلیت ایجاد پروفایل صوتی در امسال میلادی عرضه شد.

به گفته گرومن، حال که سازمان غذا و داروی آمریکا فروش سمعک بدون نسخه را تایید نموده، اپل مشغول آنالیز موقعیت عرضه ایرپاد به عنوان سمعک است.

اپل بعلاوه در حال آنالیز موقعیت ایرپادها به عنوان سمعک است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1871

به "ایرپادهای آینده مسائل شنوایی و دمای بدن را می سنجند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپادهای آینده مسائل شنوایی و دمای بدن را می سنجند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید