رونمایی از آثار بیش از 30 هنرمند تجسمی در نمایشگاه عمارت صبا

به گزارش مجله میهن 128، تهران (پانا) - نمایشگاه عمارت صبا با آثار هنرمندان حوزه تجسمی از 26 فروردین تا 12 اردیبهشت ماه 1401 در نگارخانه خیال برگزار می گردد .

رونمایی از آثار بیش از 30 هنرمند تجسمی در نمایشگاه عمارت صبا

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، نمایشگاه عمارت صبا در تاریخ 26 فروردین ماه 1401 ساعت 18 تا 20:30 در نگارخانه خیال با حضور هنرمندان و تمامی علاقه مندان افتتاح می گردد.

عمارت صبا شامل بیش از 60 اثر از 31 هنرمندان ایرانی است که بیشتر آنان از چهره های شاخص و نام آور هنر معاصر ایران به شمار می فرایند.

نمایشگاه عمارت صبا در کنار ارایه آثاری دیده نشده از هنرمندانی که نامشان ذکر شده به ارایه آثار هنرمندانی چون جلال شباهنگی، احمد نصرالهی، آنه محمد تاتاری، محمد هادی فدوی، جعفر نجیبی، منوچهر نیازی، یعقوب عمامه پیچ، شهلا حبیبی، حمید پازوکی، محمد معمارزاده، صداقت جباری، محمدحسین جعفری و… نیز با حضور خود این هنرمندان می پردازد .

عمارت صبا از 26 فروردین تا 12 اردیبهشت ماه 1401 همه روزه از ساعت 14 الی 20 میزبان تمامی بازدیدکنندگان خواهد بود.

در این نمایشگاه تنوعی از سبک ها و گرایش های گوناگون هنری چند دهه اخیر در قالب های متنوع از نقاشی، مجسمه و حجم و عکاسی در معرض تماشای عموم قرار می گیرد.

برگزاری این نمایشگاه با همکاری و مشارکت مجموعه داران هنری و به همت محمود طوفان صورت می گیرد.

موسسه فرهنگی هنری صبا با نخستین نمایشگاه خود در سال و قرن تازه، جلوه گاه آثار ارزشمندی از شناخته شده ترین هنرمندان جریان ساز و اثرگذار تجسمی قرن پیشین در نیمه دوم قرن گذشته ایران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1679

به "رونمایی از آثار بیش از 30 هنرمند تجسمی در نمایشگاه عمارت صبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از آثار بیش از 30 هنرمند تجسمی در نمایشگاه عمارت صبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید