راه اندازی کانون های همیاری اجتماعی برای حمایت از رانندگان اسنپ

به گزارش مجله میهن 128، شرکت اسنپ به منظور تأمین اقتصادی پایدار برای حمایت دائمی از رانندگان خود تفاهم نامه ای را با بانک قرض الحسنه رسالت به امضا رساند.

راه اندازی کانون های همیاری اجتماعی برای حمایت از رانندگان اسنپ

این تفاهم نامه شروع یک همکاری بلندمدت برای تامین اقتصادی بسته های حمایتی از رانندگان این تاکسی اینترنتی خواهد بود. اعطای انواع وام های حمایتی اسنپ به رانندگانش، از جمله وام های حمایتی رانندگانی که به کرونا مبتلا شده اند یا به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع کرونا به مسائل اقتصادی برخورده اند، به وسیله کانون های همیاری اجتماعی تأمین خواهد شد. بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان اولین بانک دیجیتال و بدون شعبه کشور با ارائه خدمات الکترونیک و زیربنایی بانک داری مجازی به اسنپ این امکان را می دهد تا با حداقل رفت وآمدها بتواند مراحل تخصیص وام به رانندگان خود را به انجام برساند.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این تاکسی اینترنتی در نظر دارد، به وسیله همکاری با بانک قرض الحسنه رسالت، تامین اعتبار وام های دیگری را به این گروه از کاربرانش در دستور کار قرار دهد. اسنپ امیدوار است با این روش بتواند به یک راه حل بلندمدت برای حمایت اقتصادی از رانندگان خود دست پیدا کند و میزان رضایت فردی را در ناوگانش بیش از پیش افزایش دهد.

لازم به ذکر است، پس از شیوع کرونا و تحت الشعاع قرار دریافت درآمدزایی افراد فعال در حوزه حمل ونقل، اسنپ به آن دسته از رانندگانی که به بیماری کرونا مبتلا شدند مبلغ 50 میلیون ریال وام حمایتی بدون بهره و به 5هزار نفر از رانندگان فعالش مبلغ 20میلیون ریال وام حمایتی بدون بهره پرداخت نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 711

به "راه اندازی کانون های همیاری اجتماعی برای حمایت از رانندگان اسنپ" امتیاز دهید

1 کاربر به "راه اندازی کانون های همیاری اجتماعی برای حمایت از رانندگان اسنپ" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کانون های همیاری اجتماعی برای حمایت از رانندگان اسنپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید