لوکس ترین ایرلاین های جهان در سال 2021

به گزارش مجله میهن 128، معرفی لوکس ترین ایرلاین های جهان

لوکس ترین ایرلاین های جهان داشتن سفری راحت و دلپذیر برای بسیاری از مسافران فراهم می نمایند. چرا که سفرهای بین المللی طولانی مدت خستگی و فشار روانی زیادی را به همراه دارند، به طوری که پس از سفر دردهای جسمی طاقت فرسایی به مسافر تحمیل می گردد. به همین علت نباید پروازهای طولانی دلهره آور و خسته نماینده باشند. از این رو سفر با ایرلاین های لوکس می تواند تجربه ای آرام و دلنشین باشد. چرا که سفرهای هواپیمایی لوکس امکانات متفاوتی مانند غذای باکیفیت، اتاق استراحت، خواب راحت و شبکه ارتباطی گسترده را برای مسافران فراهم می نمایند.

لوکس ترین ایرلاین های جهان در سال 2021

به عبارتی، پول نمی تواند همه چیز را بخرد، اما قطعاً می تواند سفری درجه یک هوایی را برای شما فراهم کند. پس اگر می خواهید سفری بی نقص داشته باشید و خبری از خستگی بعد از سفر نباشد، برترین ایرلاین های لوکس دنیا را به شما پیشنهاد می کنیم. از این رو قصد داریم ایرلاین های لوکس دنیا را در سال 2021 را به شما معرفی کنیم. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید.

اتحاد ایرویز (Etihad Airways)

ایرلاین اتحاد رتبه اول را در میان نظرسنجی مسافران برای لوکس ترین ایرلاین های دنیا از آن خود نموده است. ایرلاین لوکس اتحاد، پروازهای مجلل و پر زرق و برقی را به مسافران ارائه می دهد. در ایرلاین اتحاد، یک مسافر می تواند هر آنچه را که بخواهد در هواپیما بدست آورد. به طور مثال آیا می توان در طول سفر هوایی تصور کرد که در یک سوئیت دو خوابه اقامت داشت؟

ایرلاین لوکس اتحاد، سوییتی مجلل با یک پیشخدمت و آشپز شخصی را به مسافران خود پیشنهاد می نماید. در واقع سفر با شرکت هواپیمایی لوکس اتحاد مانند اقامت در هتلی مجلل با ارتفاع 35000 فوت (10،668 متر) بالاتر از زمین خواهد بود.

هواپیمایی امارات (Emirates)

شاید باور پذیر نباشد که در طول سفر هوایی می توان از سالن آبگرم، ماساژ و بار استفاده کرد. ایرلاین امارات، لوکس ترین و گران ترین ایرلاین دنیا به شمار میرود، چرا که تمامی ظروف موجود در هواپیما از برندهای رویال دولتون، روبرت ولش و وسایل بهداشتی از برند بولگاری است.

این شرکت هواپیمایی مستقر در دبی نوشیدنی های الکلی رایگان به مسافران هم ارائه می دهد. به طور کلی، مسافران همه امکانات رفاهی لازم را در ایرلاین امارات در لوکس ترین حالت ممکن دریافت خواهند کرد.

قطر ایرویز (Qatar Airways)

ایرلاین لوکس قطر دارای بالاترین امتیاز در میان لوکس ترین ایرلاین های دنیا در همه زمان ها بوده است. شرکت هواپیمایی قطر مطابق با استانداردهای مهمان نوازی خاورمیانه طراحی و ساخته شده است. مسافران ایرلاین قطر با داشتن کیت مخصوص از همه امکانات رفاهی که شامل تمام محصولات جورجیو آرمانی می گردد، بهره مند خواهند شد.

به عبارتی مسافران با داشتن کیت مخصوص از همه امکانات پذیرایی بهره مند خواهند شد. جالب است بدانید که اتاق استراحت ایرلاین قطر بزرگتر از 10 استخر شنا است. در حال حاضر، این شرکت هواپیمایی لوکس به بیش از 140 مقصد در سراسر دنیا پرواز دارد.

سنگاپور ایرلاینز (سنگاپور Airlines)

ایرلاین لوکس سنگاپور در ابتدای ورود با یک دست لباس خواب و دمپایی راحتی از مسافران خود استقبال می نماید. در واقع در همان ابتدا به مسافران خود راحتی و امنیت روانی را هدیه می نماید. کابین شخصی شرکت هواپیمایی لوکس سنگاپور به وسیله یک طراح مشهور فرانسوی ساخته شده است.

مبلمان و وسایل کابین های شخصی از چرم مرغوب و برندهای لوکس دنیای است. علاوه بر این، هر کابین تلویزیون شخصی و اینترنت رایگان دارد. این در حالی است که مسافران در فضایی آرام با نورپردازی آرام و ملایم می توانند نوشیدنی ها و غذاهای مورد علاقه خود را میل نمایند. ایرلاین لوکس سنگاپور جایگاه های طبی مناسبی را برای بهبود شرایط جسمانی مسافران خود فراهم نموده است.

اطلاعات تماس ایرلاین های ایران

کاتای پاسیفیک (Cathay Pacific)

اگر با کاتای پاسیفیک یکی از لوکس ترین ایرلاین های دنیا مسافرت کنید، احساس خواهید کرد که وارد کاخی مجلل شده اید. شرکت هواپیمایی Cathay Pacific برای فضای داخلی هواپیما از مجسمه های طراحانی مانند Linda Leviton و Maria Lobo استفاده نموده است.

لوکس بودن کابین های هواپیما با وجود این مجسمه ها دوچندان شده است. این شرکت هواپیمایی لوکس قول داده است که تجربه سفری راحت و بی مانند را برای مسافران خود فراهم کند. ایرلاین لوکس Cathay Pacific در هنگ کنگ مستقر است و پروازهای بدون توقفی به هنگ کنگ و سایر مقاصد بین المللی مانند شیکاگو، لس آنجلس، سانفرانسیسکو و نیویورک ارائه می دهد.

بعلاوه ایرلاین کاتای پاسیفیک برای چهارمین بار، اسم برترین خط هوایی دنیا را بدست آورده است. اگر سفرهای هوایی بین المللی بدون تاخیر برای شما بسیار اهمیت دارد، شرکت هواپیمایی لوکس Cathay Pacific در این زمینه خوشنام و باسابقه است.

بریتیش ایرویز (British Airways)

آیا تا به حال شنیده اید که ایرلاینی در طول سفر هوایی خدمات درمانی و زیبایی ارائه دهد؟ در ایرلاین بریتیش ایرویز مسافران علاوه بر دریافت خدمات درمانی و لوکس، از برترین طعم های نوشیدنی های اصیل انگلیسی در ارتفاع (12192 متر) بهره مند خواهند شد.

به عبارتی در ایرلاین لوکس بریتیش ایرویز سنت ها در کنار خدمات مجلل در اختیار مسافران قرار داده می گردد. شرکت هواپیمایی لوکس بریتیش ایرویز قطعاً در زمره یکی از برترین خطوط هوایی در دنیا قرار گرفته است.

کره ایر (Korean Air)

ایرلاین لوکس کره بزرگترین اتوبوس هوایی با قابلیت جابجایی بیش از 555 مسافر را دارا است. خطوط هوایی کره ظرفیت بالایی دارند. در واقع هنگام مسافرت با ایرلاین کره مسافران رفتار حرفه ای و محترمانه ای از مهمانداران خواهند دید.

مهمانداران این ایرلاین با مسافران مانند فردی از خاندان سلطنتی رفتار می نمایند. بعلاوه مسافران می توانند در کابین های درجه یک که مانند خانه هستند، برترین و باکیفیت ترین غذاها را میل نمایند.

آل نیپون ایرویز(All Nippon Airways)

آیا تا به حال قطار هواپیمایی دیده اید؟ فضای داخلی ایرلاین All Nippon Airways ژاپن مانند یک کابین قطار طراحی شده است! کابین های جذابی برای حفظ حریم خصوصی مسافران در داخل هواپیما وجود دارد.

علاوه بر این، هرکدام از مسافران دارای کمد شخصی و تلفن بین المللی هم هستند. ایرلاین لوکس نیپون درصدد است تا امنیت و آرامش را در بالاترین حد ممکن برای مسافران خود فراهم کند.

ویرجین آتلانتیک ایرویز (Virgin Atlantic Airways)

مسافران ثروتمند ایرلاین ویرجین آتلانتیک بسیار بر نازپروده شدن در این شرکت هواپیمایی تاکید دارند. ویرجین آتلانتیک که در سال 1984 در دنیا شناخته شد. سپس این ایرلاین به یکی از محبوب ترین خطوط هوایی تبدیل شد که اکنون به کشورهای مختلفی در سراسر دنیا پرواز دارد.

ایرلاین لوکس ویرجین آتلانتیک مستقر در کالیفرنیا، دارای جایگاه هایی است که به تختخواب تبدیل می شوند. برای زمان استراحت مسافران، نورپردازی مخصوصی در فضایی ساکت در نظر گرفته شده است. به عبارتی مسافران خوابی عمیق در ارتفاعات خواهند چشید. بعلاوه بار کاملی در وسط سالن هواپیما برای مسافران وجود دارد که آنها می توانند طعم های دلچسب نوشیدنی موردعلاقه خود را هر لحظه که بخواهند، بچشند.

هزینه اضافه بار و اندازه بار مجاز ایرلاین ها

هاینان ایرویز(Hainan Airways)

ایرلاین لوکس هاینان شناخته شده نیست، اما این شرکت هواپیمایی مستقر در چین شما را به دنیای مجللی می برد که مهمان نوازی در برترین حالت ارائه می گردد. به عبارتی هنگام مسافرت به وسیله ایرلاین هاینان از برترین خدمات رفاهی مانند غذاهای خارق العاده، تختخواب عالی، کابین مرتب و بهداشتی بهره مند خواهید شد. رتبه برترین کلاس تجاری به شرکت هواپیمایی هاینان بارها اعطا شده است.

کلام آخر

انتخاب فقط ده مورد از مجلل ترین شرکت های هواپیمایی دنیا بسیار سخت است. زیرا بسیاری دیگر از ایرلاین های لوکس در دنیا هستند که قابلیت رقابت در خدمات را با ایرلاین های فوق دارند. از این رو شرکت های هواپیمایی لوکسی که ذکر کردیم براساس امکاناتی مانند جایگاه های تخت خواب شو و طبی، نوشیدنی های عجیب غریب و غذاهای بین المللی، آشپز درخواستی ، لوازم بهداشتی برند و اتاق استراحت طبقه بندی شده اند. اگر می خواهید سفری مجلل و خالی از هرگونه فشار روانی را تجربه کنید، شرکت های هواپیمایی لوکس ذکر شده، انتخاب مناسبی خواهند بود.

در نظر داشته باشید که خبرنگاران تمامی ایرلاین های دنیای را پوشش می دهد. پس می توانید برای خرید بلیط هواپیمایی هر کشوری به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

طاهره یلفانی

  • قبل، حین و بعد از واکسن کرونا چه باید کرد؟
  • واکسن های مورد تایید برای سفر به کشورهای مختلف
  • شرایط ورود به ارمنستان در دوران کرونا

Set your Author Custom HTML Tab Content on your Profile page

منبع: فلای تودی
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1367

به "لوکس ترین ایرلاین های جهان در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین ایرلاین های جهان در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید