درخواست روسیه از آمریکا درباره ایران

به گزارش مجله میهن 128، فارس نوشت: وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه از تحریم های ضد ایرانی آمریکا در شرایط کنونی ناشی از شیوع ویروس کرونا انتقاد کردو خواهان لغو این تحریم ها شد.

درخواست روسیه از آمریکا درباره ایران

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک گزارش داد که روسیه از آمریکا خواسته به دلیل انتشار و شیوع ویروس کرونا در ایران و درگیری این کشور با این ویروس کشنده، به تحریم های مالی خود علیه تهران خاتمه دهد.

یوری اوشاکوف دستیار رئیس جمهور روسیه دیروز در گفت وگوی تلفنی با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو بر مخالفت جدی روسیه با تحریم های آمریکا علیه ایران، به خصوص در شرایط مقابله ایران با کرونا تاکید نمود.

طی یک ماه اخیر به دنبال شیوع بیماری کووید 19 در کشورهای دنیا و ایران، شمار زیادی از سران کشورها مانند ترکیه، روسیه و پاکستان و چین خواهان لغو تحریم های آمریکا علیه ایران شده اند. تحریم های آمریکا باعث شده است ارسال تجهیزات و مواد لازم برای مقابله با ویروس کرونا با مشکل روبرو گردد.

دبیرکل حزب الله لبنان نیز دیروز طی سخنرانی خود، درباره شیوع بیشتر کرونا در ایران به دلیل تحریم ها هشدار داد و گفت که این تحریم ها جنایت علیه بشریت است.

با این حال دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیروز گفته است که با لغو تحریم های این کشور علیه ایران مخالفت است. آمریکا به رغم مطالبات دنیای برای لغو تحریم ها، طی چند روز گذشته چند شخصیت و شرکت ایرانی را تحریم نموده است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 505

به "درخواست روسیه از آمریکا درباره ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست روسیه از آمریکا درباره ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید