دانشگاه صنعتی اراک و شرکت برق منطقه ای باختر تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش مجله میهن 128، دانشگاه صنعتی اراک و شرکت برق منطقه ای باختر با هدف ارتباط بیشتر این دانشگاه با مراکز R&D و ارتباط صنعت و دانشگاه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

دانشگاه صنعتی اراک و شرکت برق منطقه ای باختر تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر با ریاست دانشگاه صنعتی اراک در جهت گسترش همفکری و همکاری های آموزشی، پژوهشی و صنعتی در تالار نشست های قائم مقام فراهانی تفاهم نامه ای به امضا رساندند.

فرهاد شبیهی مدیر عامل برق منطقه ای باختر در معیت تیم همراه ضمن حضور در دانشگاه و بازدید از تنها آزمایشگاه برق فشار قوی استان مستقر در دانشگاه صنعتی اراک، همکاری های متقابل دانشگاه و برق منطقه ای را آنالیز و با امضای تفاهم نامه ای سطوح همکاری را تبیین کردند.

در این نشست آشتیانی ریاست دانشگاه با تاکید بر ارتباط بیشتر مراکز R&D و توسعه آن ها و نیز نقش موثر دانشگاه در این حوزه، با بیان این موضوع که دانشگاه می تواند نقش بالنده ای در این گونه همکاری ها بازی نماید بر لزوم هم افزایی تنها دانشگاه صنعتی استان با برق منطقه ای باختر تاکید نمودند.

وی اضافه نمود: هدف از امضای این تفاهم نامه، ارتقا و افزایش همکاری میان صنعت و دانشگاه در سال مزین به جهش فراوری و بهره مندی از پتانسیل های دانشگاهی است.

آشتیانی بابیان اینکه شرکت های پیشرو در صنعت برق همکاری گسترده ای با دانشگاه ها دارند، اضافه نمود: این ارتباط رشد و بالندگی صنعت برق را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: امیدواریم با اجرای این تفاهم نامه موجبات افزایش رضایت مندی و بهبود نسبی در ارائه خدمات به مردم شریف استان فراهم گردد.

وی همکاری در فعال سازی و راه اندازی اتاق فکر صنعت برق در استان با هدف شناسایی نیازمندی های تحقیقاتی شرکت، پیاده سازی و استقرار مدیریت تکنولوژی، همکاری در تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی و تبادل آنها، همکاری متقابل در زمینه انتشار کتب و مجله تخصصی علمی و پژوهشی در رشته های مختلف و همکاری مشترک در انجام و راهنمایی طرح های پژوهشی و پروژه های تحقیقاتی را از جمله محور های این تفاهم نامه دانست.

شبیهی جهت تسهیل در پیاده سازی بنده های تفاهم نامه با ابلاغ حکم همکاری به دکتر شمشادی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه، ایشان را به عنوان نماینده مشترک دانشگاه با برق باختر معرفی کرد.

در سرانجام این نشست مدیرعامل برق منطقه ای باختر از تنها آزمایشگاه فشارقوی استان در دانشگاه صنعتی اراک و محصولات دانش بنیان حوزه فشار قوی بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1028

به "دانشگاه صنعتی اراک و شرکت برق منطقه ای باختر تفاهم نامه همکاری امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه صنعتی اراک و شرکت برق منطقه ای باختر تفاهم نامه همکاری امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید