دانشگاه تهران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش مجله میهن 128، دانشگاه تهران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به منظور ارتقای مهارت های تخصصی دانشجویان و دانش آموختگان تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

دانشگاه تهران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به منظور ارتقای مهارت های تخصصی دانشجویان و دانش آموختگان، توسعه و راهنمایی پژوهش های دانشگاهی به سمت مسائل و موضوعات دارای اولویت جامعه و تقویت بنیه علمی و پژوهشی نهاد های مؤثر اجرایی، دانشگاه تهران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

این تفاهم نامه بین محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران و علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به منظور رشد و توسعه مالی کشور و با هدف مهارت افزایی و ارتقای دانش حرفه ای دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه به امضا رسید.

از ظرفیت های مهم این تفاهم نامه، تأسیس مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه تهران در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه است که می تواند نقش مهمی در افزایش مهارت های تخصصی دانشجویان برای ورود به بازار کسب و کار ارائه دهد. همچنین افزون بر امکان شرکت دانشجویان در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای، دانشجویان می توانند از امکانات و ظرفیت های زیرساختی موجود در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در زمینه های آموزشی و پژوهشی استفاده نمایند.

همکاری در زمینه توسعه پژوهش های کاربردی، هدفمندی سرانجام نامه ها و رساله های دانشجویان، گسترش فعالیت های بین الملل، فراهم ساختن بستر اشتغال مولد برای دانش آموختگان و استفاده از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی در انجام مأموریت های دانشگاه و سازمان آموزش فنی و حرفه ای را می توان از جمله رویکرد های این تفاهم نامه برشمرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 171

به "دانشگاه تهران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای تفاهم نامه همکاری امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تهران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای تفاهم نامه همکاری امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید