داشگاه علم و فرهنگ میزبان گردهمایی ملی کسب و کارهای نوین گردشگری در فضای مجازی شد

به گزارش مجله میهن 128، اولین گردهمایی ملی کسب و کارهای نوین گردشگری در فضای مجازی به میزبانی دانشگاه علم و فرهنگ شروع به کار کرد.

داشگاه علم و فرهنگ میزبان گردهمایی ملی کسب و کارهای نوین گردشگری در فضای مجازی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک برای ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران، دکتر ایمانی خوشخو در افتتاحیه این رویداد ملی که با حضور اساتید، صاحبنظران، دانشجویان و فعالین حوزه گردشگری و فضای مجازی در سالن همایش های دانشگاه علم و فرهنگ برگزار گردید، طی سخنانی گفت: این رویداد آموزشی - تجربی ویژه ایده پردازان خلاق و علاقه مندان به کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار در حوزه گردشگری بوده و سعی در آموزش و پیاده سازی ایده های کاربردی در این حوزه را دارد.

وی با اشاره به این مطلب که ماهیت اصلی حوزه گردشگری، ایجاد شغل و حرفه است، اضافه نمود: سالانه در حدود 3000 دانشجو از رشته های گردشگری در کشور فارغ التحصیل می شوند که این ظرفیت خود می تواند به رشد و توسعه این حوزه یاری فراوانی نماید.

ایمانی خوشخو اضافه نمود: در سال های اخیر استارتاپ های زیادی در زمینه گردشگری در سراسر جهان به وجود آمده که بعضی از آنها تحولات عظیمی در صنعت گردشگری ایجاد نموده اند، و اینک صنعت گردشگری ایران برای توسعه، رشد و استفاده از توانمندی هایش، نیازمند وجود ایده های ناب و راهگشا در این زمینه است.

در ادامه این همایش، دکتر بیجندی دبیراجرایی این رویداد، در سخنانی گفت: رویکرد دانشگاه علم و فرهنگ توجه ویژه به پرورش خلاقیت در دانشجویان است و از این رو برگزاری رویداد استارت آپ ویکند در حوزه کسب و کارهای نویت گردشگری در حوزه فضای مجازی یکی از برنامه های موثر در راستای توانمندسازی و کاربردی شدن ایده های خلاق و نوآور می باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، در ادامه این برنامه شرکت نمایندگان در این همایش شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، علاقه مندان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک در گروه های مختلف گردهم می آیند تا طی 54 ساعت آینده ایده هایشان را مطرح نمایند هر گروه ایده ای را اجرایی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 363

به "داشگاه علم و فرهنگ میزبان گردهمایی ملی کسب و کارهای نوین گردشگری در فضای مجازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داشگاه علم و فرهنگ میزبان گردهمایی ملی کسب و کارهای نوین گردشگری در فضای مجازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید