برترین جنس لباس برای تابستان چیست؟

به گزارش مجله میهن 128، پارچه های نخی انتخاب کاملا مناسبی برای لباس های تابستانی به شمار می آیند. البته جنس های دیگری هم هستند که استفاده از آن ها در تابستان لذت بخش خواهد بود.

برترین جنس لباس برای تابستان چیست؟

با آغاز فصل تابستان، وقت آن است که پوشیدن لباس نخی و تابستانی را جشن بگیریم. از نظر ما پیراهن نخی، مانتوی نخی، شلوار و تونیک نخی جزو جدانشدنی کمد لباس ها در تابستان است. در این مطلب از خبرنگاران همراه ما باشید تا لباس ها و رنگ های مناسب فصل تابستان را آنالیز کنیم.

انواع لباس نخی و تابستانی

نخی یا پنبه ای

از آنجایی که پنبه یک الیاف طبیعی است، به هوا اجازه می دهد تا آزادانه به وسیله پارچه حرکت کند و باعث خشک شدن رطوبت بدن شما گردد. دقت داشته باشید لباس هایی که از پنبه تشکیل می شوند، به سرعت چروک می شوند. از این رو بهتر است از لباس هایی که از ترکیب پنبه و پلی استر فراوری می شوند، بهره ببرید. یکی دیگر از مسائل لباس های پنبه ای، سنگین شدن آن ها بعد از جذب رطوبت بدن و گاهی هم ایجاد لکه های عرق است.

لباس نخی و تابستانی با لینن

پارچه لینن هم یک الیاف طبیعی بافته شده و آزاد است که اجازه می دهد گرما از بدن خارج گردد. رطوبت را جذب می نماید و به سرعت خشک می گردد. بعلاوه این پارچه بسیار انعطاف پذیر است، برای همین به بدن نمی چسبد اما به راحتی چروک می گردد. با وجود این برای علاقه مندان به پارچه لینن این چروک ها زیباست و آن را بخشی از ظاهر و سبک لباس می دانند.

لباس نخی و تابستانی با ابریشم

ابریشم به دلیل سبک بودن از برترین گزینه ها برای تابستان است. البته از قلم نیاندازید پارچه های ابریشمی به میزان پارچه های پنبه ای و لینن، جذب کننده نیستند و لک عرق روی آن می ماند. می توانید از رنگ های تیره تر این پارچه بهره ببرید تا دیگر نگران معین شدن لک عرق روی لباستان نباشید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب معرفی برترین لباس برای خانم های چهارشانه را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1678

به "برترین جنس لباس برای تابستان چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جنس لباس برای تابستان چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید