دلایل سفر پاییزی ، شش علت برای سفر در پاییز

به گزارش مجله میهن 128، هم اکنون در فصل پاییز به سر می بریم؛ فصل رویایی با منظره هایی مملو از برگ های رنگارنگ خیره نماینده، آب و هوای خنک و باران های گاه به گاه. اما آیا این را هم می دانستید که پاییز برترین زمان سال برای سفر کردن محسوب می گردد !؟ دلایل بسیار زیادی وجود دارند که ثابت می نمایند سفر در پاییز، بسیار مفرح تر و ارزان تر است و تجربه های هیجان انگیز تر و خاطرات به یاد ماندنی تری برای شما به یادگار می گذارد. دلایلی مانند جمعیت کمتر گردشگران، قیمت های پایین تر و فراوانی جشن ها و فستیوال های محلی از آن جمله هستند. با خبرنگاران همراه باشید تا دلایل سفر پاییزی را برایتان بشماریم:

دلایل سفر پاییزی ، شش علت برای سفر در پاییز

دلایل سفر در پاییز: آب و هوا معتدل است

چه مقصد سفرتان یک شهر باشد و چه یک پارک ملی، تنها کافیست پلیور های خود را همراه داشته باشید؛ آنگاه فصل پاییز برترین آب و هوا برای گشت و گذار و کشف نقاط تازه را برایتان فراهم می سازد. از آنجایی که این فصل نه زیاد گرم و نه زیاد سرد است، می توانید در یک آب و هوای خوشایند، تا آنجا که می توانید به نقاط مختلف سفر کنید و نگرانی برای سرد شدن یا گرم شدن هوا نداشته باشید. بعلاوه لازم نیست نگران عرق کردن یا جا دادن لباس های سنگین و ضخیم در چمدانتان باشید. بنابراین اگر در پاییز سفر کنید، از همه لحاظ برنده هستید.

دلایل سفر پاییزی: سفر مقرون به صرفه تر است

برای کسانی که مقرون به صرفه سفر می نمایند، فصل پاییز یکی از مقرون به صرفه ترین زمان های سال برای سفر کردن به شمار می رود. این فصل از نظر تکنیکی، فصل کم توریست محسوب می گردد؛ بنابراین هم هزینه پرواز و هم هزینه اقامت بسیار مقرون به صرفه تر از تابستان یا فصل تعطیلات هستند. اگر از ریسک کردن نمی هراسید و به انجام آن علاقه دارید، سفر به کارائیب بخاطر فصل بارانی و طوفان ها به طور ویژه ای مقرون به صرفه است.

دلایل سفر در پاییز: مقاصد توریستی محبوب خلوت تر هستند

از آنجایی که در فصل پاییز، بچه ها به مدرسه باز می گردند و بسیاری از آنها در فصل تابستان و تعطیلات مدارس به سفر رفته و باز گشته اند، سفر کردن در پاییز به معنی روبرو نشدن با جمعیت توریستان تابستانی است. بنابراین می توانید بدون رزرو کردن میز شام، ایستادن در صف یا باز کردن راه خود از میان انبوه توریستان، در کمال راحتی و آسایش سفر کنید و بدون مزاحمت دیگران، در مقصد توریستی محبوب خود عکس های زیبا بیاندازید.

دلایل سفر پاییزی: منظره برگریزان خیره نماینده است

به لطف تغییر رنگ خیره نماینده برگ های پاییزی و منظره ها خارق العاده برگریزان، فصل پاییز یک زمان بسیار زیبا برای سفر کردن به شمار می رود. بنابراین توصیه می کنیم در یک کلبه کوهستانی اقامت کنید، به یک سفر جاده ای بروید یا در یک روستای مجذوب کننده و زیبا که مملو از منظره های پاییزی و برگ های سرخ، زرد و نارنجی است، روز های سفر خود را بگذرانید.

دلایل سفر در پاییز: فستیوال های فوق العاده ای برگزار می شوند

در فصل پاییز، فستیوال های فوق العاده ای در سرتاسر دنیا برگزار می شوند؛ جشن ها و فستیوال هایی مانند آکتوبرفست Oktoberfest، دیوالی Diwali، هفته مد لندن London Fashion Week، هالووین Halloween و روز مردگان یا دیا دو لوس مورتوس Dia de los Muertos.

دلایل سفر پاییزی: غذا های این فصل عالی هستند

منوی پاییزی غذا ها در دنیا، کاملا منحصر به فرد و استثنایی است. از آنجایی که فصل پاییز، فصل رسیدن سیب، گلابی، کدو و سیب زمینی شیرین است، برترین زمان از سال برای خوردن و آشامیدن به شمار می رود. چه به طبیعت سفر کنید و به فعالیت هایی مانند چیدن سیب مشغول شوید و چه در یک رستوران بنشینید و غذاهای فصلی را بچشید، قوه چشایی شما عاشق فصل پاییز خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1801

به "دلایل سفر پاییزی ، شش علت برای سفر در پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل سفر پاییزی ، شش علت برای سفر در پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید