ایران آماده یاری به نیرو های حافظ صلح روسیه در قره باغ است

به گزارش مجله میهن 128، جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای یاری به استقرار نیرو های حافظ صلح روسیه در امتداد خطوط تماس آذربایجان و ارمنستان بر اساس توافق آتش بس گفت.

ایران آماده یاری به نیرو های حافظ صلح روسیه در قره باغ است

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، جمهوری اسلامی ایران در مورد توافق نامه جمهوری آذربایجان، جمهوری ارمنستان و فدراسیون روسیه بیانیه ای صادر کرد.

جمهوری اسلامی ایران از توافق نامه میان جمهوری آذربایجان، جمهوری ارمنستان و فدراسیون روسیه که منجر به آتش بس و توقف مخاصمات شد استقبال نموده و امیدوار است این توافق که اصول آن در طرح پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران نیز آمده بود، به ترتیبات نهایی برای استقرار صلح پایدار در منطقه قفقاز منجر گردد به گونه ای که دربرگیرنده آرامش و سعادت برای مردم در تمامی کشور های منطقه و رافع نگرانی های موجود باشد.

جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی، عدم تغییر در مرز های رسمی بین المللی، آزادی مناطق اشغالی، بازگشت آوارگان، احترام به امنیت و حقوق اقلیت ها و همچنین خروج تمامی نیرو های تکفیری و جنگجویان خارجی از منطقه تاکید داشته و بار دیگر آمادگی خود را برای یاری به تحقق صلح و امنیت پایدار در منطقه و مشارکت در ابتکارات منطقه ای اعلام می کند.

جمهوری اسلامی ایران همچنین آمادگی خود را برای یاری به استقرار نیرو های حافظ صلح فدراسیون روسیه در امتداد خطوط تماس بر اساس بند های 3و 4 توافق آتش بس اعلام می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 887

به "ایران آماده یاری به نیرو های حافظ صلح روسیه در قره باغ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران آماده یاری به نیرو های حافظ صلح روسیه در قره باغ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید