ایجاد شهر مدرن مبل با اعتباری افزون بر 5 هزار میلیارد در ملایر

به گزارش مجله میهن 128، فرماندار ملایر گفت: شهر مدرن مبل با اعتباری افزون بر پنج هزار میلیارد تومان در این شهرستان ایجاد می گردد.

ایجاد شهر مدرن مبل با اعتباری افزون بر 5 هزار میلیارد در ملایر

سلمان اسماعیلی گفت: این طرح هدیه بزرگ دولت سیزدهم به مردم ملایر است و بدون شک یکی از پایه های تحول مالی در شهر جهانی مبلمان منبت خواهد بود.

او گفت: زمین و آب مهمترین نهاده های ما در اطلس جامع سرمایه گذاری است، تحول و توسعه گلخانه ها در این شهرستان از دیگر اقدامات عمده بوده که در این زمینه تمامی زمین ها ائم از آبی، دیم و منابع طبیعی که مستعد توسعه گلخانه باشند، در حال احصا و شناسایی است.

اسماعیلی گفت: بر اساس سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه نشاط اجتماعی و انسجام اجتماعی، 70 هکتار با مشارکت اداره کل مسکن و شهرسازی انتخاب و یک مجموعه بزرگ اسب سواری و موتورسواری در یکی از نقاط خوب ملایر اجرا خواهد شد.

او گفت: ساماندهی ورودی های شهر ملایر که هزاران میلیارد تومان ثروت فراوری خواهد نمود، در دست انجام است و به سرعت می تواند چهره شهر را عوض کند.

فرماندار ملایر گفت: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی شهرستان در دست تهیه است که به توسعه ملایر یاری می نماید، الحاق 20 هکتار دیگر به شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد، دستاورد دیگری در حوزه توسعه این شهرستان است که بزودی توافقات لازم با شرکت شهرک های صنعتی صورت می گیرد.

او گفت: تمام زیرساخت های صنعتی دولتی در این شهرستان 300 هکتار بود که با احداث شهرک صنعتی خیاطان ازندریان، 195 هکتار به این زیرساخت اضافه می گردد، بعلاوه در کمتر از یکسال گذشته بالغ بر 70 درصد، زیرساخت های شهرک های صنعتی دولتی در ملایر توسعه یافت.

خبرنگاران همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1763

به "ایجاد شهر مدرن مبل با اعتباری افزون بر 5 هزار میلیارد در ملایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد شهر مدرن مبل با اعتباری افزون بر 5 هزار میلیارد در ملایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید