اولین پرواز مشهد کازان تابستان امسال انجام می شود

به گزارش مجله میهن 128، انجام نخستین پرواز بین ایران و جمهوری تاتارستان، همکاری در صنعت گردشگری دو کشور را افزایش خواهد داد.

اولین پرواز مشهد کازان تابستان امسال انجام می شود

رییس کمیته جهانگردی جمهوری تاتارستان گفت:

براساس برنامه ریزی های انجام گرفته به منظور توسعه صنعت جهانگردی بین 2 کشور ایران و تاتارستان، نخستین پرواز از مشهد به کازان مرکز تاتارستان در تابستان امسال انجام می شود.

سرگی ایوانف افزود:

هم اینک تبلیغات محیطی برای معرفی جاذبه های جهانگردی تاتارستان در ایران از طریق شرکت های دست اندرکار آغاز شده است.

وی بیان نمود:

انجام نخستین پرواز بین ایران و جمهوری تاتارستان در تابستان امسال شانس همکاری بیشتر در صنعت جهانگردی 2 کشور را افزوده و به افزایش حضور جهانگردان تاتار در ایران و جهانگردان ایرانی در جمهوری تاتارستان خواهد انجامید.

ایوانف گفت:

اقدامات لازم برای برقراری پرواز مذکور از طریق نهادهای مختلف در حال انجام است و ظرفیت اولین پرواز از ایران به سمت تاتارستان 150 نفر خواهد بود که این تعداد در هر پرواز تا 300 نفر قابل افزایش است.

ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وجهانگردی خراسان رضوی گفت:

ایران با جمهوری تاتارستان مشترکات تاریخی، فرهنگی و اسلامی و ارتباطات عمیقی دارد و همچنین خراسان رضوی مبادلات تجاری خود با این جمهوری را توسعه داده، لذا در نظر است با تقویت این روابط و معرفی جاذبه های جهانگردی این استان و تاتارستان بتوان تبادل جهانگرد را افزایش داد.

مکرمی فر بیان نمود:

در این راستا بزودی نخستین پرواز از کازان به سمت مشهد و از مشهد به سمت کازان انجام می گیرد و برنامه ریزی شده که سفر جهانگردان مشهدی به کازان به صورت تکمیلی و شامل سفر به مسکو و سایر شهرهای روسیه نیز باشد.

وی گفت:

با توجه به نزدیکی برگزاری بازی های جام جهانی در روسیه و تاتارستان، تا به امروز بیش از هزار نفر از خراسان رضوی برای تماشای این بازی ها ثبت نام کرده اند که امید است با برقراری اولین پرواز بین کازان و مشهد، متقاضیان بتوانند از طریق مسافرت هوایی مستقیم برای تماشای بازی ها به آن کشور بروند.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1696

به "اولین پرواز مشهد کازان تابستان امسال انجام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین پرواز مشهد کازان تابستان امسال انجام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید