اتصال به شبکه ریلی و احداث بزرگراه سراسری چهار محال و بختیاری تا انتها دولت

به گزارش مجله میهن 128، دو پروژه اتصال به شبکه ریلی سراسری و احداث بزرگراه سراسری چهار محال و بختیاری در دولت دوازدهم تکمیل خواهند شد.

اتصال به شبکه ریلی و احداث بزرگراه سراسری چهار محال و بختیاری تا انتها دولت

به گزارش محمد باقر نوبخت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان چهار محال و بختیاری که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور استاندار و اعضای شورای برنامه ریزی استان و همچنین رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و معاون وزیر راه و شهر رسازی برگزار گردید، گفت: تکمیل دو پروژه اتصال راه آهن استان به شبکه سراسری و همچنین تکمیل بزرگراه سراسری استان چهار محال و بختیاری تا خاتمه دولت دوازدهم انجام خواهد شد و در این راستا آمادگی وجود دارد تا با تخصیص منابع لازم این دو پروژه با سرعت بیشتری عملیاتی و به مرحله بهره برداری برسند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه سال گذشته حدود 60 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی اعتبار پرداخت شده است گفت: این اعتبارات در سال 97 حدود 42 هزار میلیارد تومان بوده و بر اساس قانون بودجه در سال 99 بیش از 87 هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح های عمرانی اختصاص داده خواهد شد.

نوبخت در ادامه گفت: از مسئولان استان چهارمحال و بختیاری می خواهم که سهم بیشتری از این منابع دریافت نمایند که راه چاره اصلی آن حرکت سریعتر در راستا اتمام پروژهها طی سال 99 است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید نمود: طی هفته آینده مسئولان استان چهارمحال و بختیاری براورد های خود از طرح های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی در استان را به سازمان برنامه و بودجه ارسال نمایند تا در مورد تخصیص بهینه اعتبارات تصمیم گیری گردد.

نوبخت تاکید نمود: با توجه به سردسیر بودن منطقه چهارمحال و بختیاری باید اجرای پروژه ها تا قبل از خاتمه تابستان با شتاب و سرعت بیشتر انجام گردد.

در این جلسه تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آمادگی این نهاد برای تکمیل بیش از 2 هزار و 400 واحد مسکونی در استان چهارمحال و بختیاری اطلاع داد.

به گفته تابش پی کنی بیش از 2 هزار واحد مسکونی در استان اجرا شده و طبق تعهد داده شده این پروژه ها ظرف یک سال به خاتمه خواهد رسید.

در ادامه این جلسه خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح دو پروژه مهم تکمیل راستا ریلی استان چهارمحال و بختیاری و همچنین بزرگراه سراسری این استان گفت: پروژه اتصال راستا راه آهن استان چهارمحال و بختیاری به راه آهن سراسری کشور انتخاب پیمانکار آن مراحل زیرسازی روسازی و تکمیل ایستگاه در حال اجرا می گردد است اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه 650 میلیارد تومان برای سالهای 98 و 99 بوده که قسمتی از آن نیز تخصیص داده شده است.

او ادامه داد: همچنین تکمیل بزرگراه سراسری استان تنها سه کیلومتر باقی مانده و به نظر می رسد با توجه به صعب العبور بودن منطقه تا اردیبهشت ماه سال بعد نیز این پروژه تکمیل گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 607

به "اتصال به شبکه ریلی و احداث بزرگراه سراسری چهار محال و بختیاری تا انتها دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال به شبکه ریلی و احداث بزرگراه سراسری چهار محال و بختیاری تا انتها دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید