آمریکا و انگلیس تحریم های بیشتر علیه روسیه را آنالیز می نمایند

به گزارش مجله میهن 128، آمریکا و انگلیس در حال سنجیدن اعمال مجازاتهای بیشتر علیه روسیه از بابت استفاده از تسلیحات شیمیایی با گزینه هایی اعم از اعمال تحریم علیه الیگارشیها تا اقدام افراطی هدف دریافت بدهی حاکمیتی این کشور هستند.

آمریکا و انگلیس تحریم های بیشتر علیه روسیه را آنالیز می نمایند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از بلومبرگ، مقامهای انگلیسی قصد اصرار کردن به سازمان منع تسلیحات شیمیایی به منظور تداوم اعمال فشار بر روسیه با هدف جوابگو بودن از بابت استفاده از مواد شیمیایی ممنوعه را دارند و در هفته های آینده تدابیری بالقوه را نزد همپیمانان مهم اروپایی شامل فرانسه و آلمان مطرح خواهند کرد.

دولت بایدن اولین تحریم هایش علیه روسیه را روز سه شنبه اعلام نموده و کرملین را به بهانه مسموم کردن و محبوس ساختن آلکسی ناوالنی، رهبر مخالفان دولت روسیه مجازات کرد. این مجازاتها مشابه با تحریمهای اعمال شده از سوی اتحادیه اروپا و انگلیس بود که عمدتا مقامهای ارشد مجری قانون در روسیه و مقامهای دیگر نزدیک به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور را هدف گرفتند.

یک فرد مطلع عنوان نمود، انتظار می رود آمریکا به قانون سال 1991 تسلیحات شیمیایی پایبند باشد و در ادامه یک دور دوم گسترده تر تحریمها را علیه روسیه چنانچه این کشور یک سری شرایط را برآورده نسازد اعمال کند. این شرایط شامل تضمین دادن از بابت عدم استفاده از چنین تسلیحاتی و اجازه دادن به انجام بازرسی ها از مکانهای مظنون به ارتباط با سلاح های شیمیایی هستند.

یک منبع توضیح داد: مقامهای انگلیسی در حال بحث با همتایان آمریکایی درباره تدابیر جدید هستند. یک مساله ای که جرقه تحریمهای جدید را میزند ادامه مانع ایجاد کردن روسیه بر سر راه تحقیقات درباره مسموم کردن ناوالنی است.

دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس روز پنجشنبه از روسیه خواست به وظایفش تحت قوانین بین المللی پایبند باشد.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا هم روز پنجشنبه پیغام مشابهی را فرستاد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1164

به "آمریکا و انگلیس تحریم های بیشتر علیه روسیه را آنالیز می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا و انگلیس تحریم های بیشتر علیه روسیه را آنالیز می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید