144 هزار بروشور و نقشه اردبیل ویژه گردشگران نوروزی در اردبیل توزیع شد

به گزارش مجله میهن 128، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل از توزیع 144 هزار بروشور و نقشه استان اردبیل برای هدایت گردشگران و میهمانان نوروز 95 اطلاع داد.

144 هزار بروشور و نقشه اردبیل ویژه گردشگران نوروزی در اردبیل توزیع شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا نوروزی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، کریم حاجی زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشم: 144 هزار بروشور و نقشه استان با همکاری تعدادی از دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان از جمله جمعیت هلال احمر، شهرداری، جوامع و انجمن های صنفی تأسیسات گردشگری استان، بخش خصوصی و دبیرخانه ستاد چاپ و با هدف اطلاع رسانی و معرفی جاذبه های گردشگری استان اردبیل در بین میهمانان و گردشگران نوروزی توزیع شد.

وی با اشاره به تهیه 21 نقشه استانی، شهرستانی و مراکز شهرستان و درج نزدیک به یک هزار و 200 مختصات جغرافیایی تمامی جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری و خدماتی چون تأسیسات اقامتی و گردشگری و امکانات رفاهی در قالب google map و google earth با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی، توضیح داد: نرم افزار معرفی جاذبه های گردشگری و تأسیسات اقامتی در قالب گوشی های اندرویدی نیز تهیه شده و به وسیله سایت بازار و سایت این اداره کل قابل دسترسی است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل از چاپ و توزیع کتابچه معرفی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برای نخستین بار در نوروز سال جاری اطلاع داد و گفت: در این بروشورها، تمامی اطلاعات گردشگری شهرستان های استان اردبیل از جمله جاذبه های تاریخی، طبیعی، میراث معنوی و صنایع دستی و سوغاتی های شهرستان ها گنجانده شده است.

حاجی زاده با اشاره به چاپ بروشور استانی و بروشور معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی برای هریک از شهرستان های بیله سوار، پارس آباد، نیر، نمین، سرعین و مشگین شهر بیان نمود: علاوه بر بنرها و بروشورهای چاپ و نصب شده توسط دستگاه های عضو ستاد، 70 بنر نیز با محتوی نقشه، اطلاعات مراکز شهرستان ها، شماره تلفن های ضروری، نرخ و فهرست مراکز اقامتی، معرفی جاذبه های گردشگری، بنرهای خوش آمدگویی به میهمانان و شعار سال توسط دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر چاپ و نصب شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در خصوص توزیع لوح فشرده و کتابچه معرفی صنایع دستی استان را در بین گردشگران نوروزی اضافه کرد: گردشگران برای اطلاع از جاذبه های تاریخی و گردشگری، تأسیسات اقامتی و طرح شکایات خود می توانند با سامانه کشوری 09629 تماس بگیرند.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 340

به "144 هزار بروشور و نقشه اردبیل ویژه گردشگران نوروزی در اردبیل توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "144 هزار بروشور و نقشه اردبیل ویژه گردشگران نوروزی در اردبیل توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید