لحظه آخری تور ترکیه: یک گزینه آلمانی در آستانه راهنمایی تیم ملی ترکیه

به گزارش مجله میهن 128، ممکن است اشتفان کونتز، سرمربی تیم ملی زیر 21 سال آلمان راهنمایی تیم ملی ترکیه را به عهده بگیرد.

لحظه آخری تور ترکیه: یک گزینه آلمانی در آستانه راهنمایی تیم ملی ترکیه

بهترین تجربه سفر را با لحظه آخری تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ترکیه با حضور سنول گونش روی نیمکت امید زیادی به کسب موفقیت در یورو 2020 داشت. اما این سرمربی که ترکیه را به نیمه نهایی جام جهانی 2002 رسانده بودند، این بار نتوانست درخشش گذشته خود را تکرار کند و ترکیه خیلی زود با تورنمنت وداع کرد. شکست 6-1 مقابل هلند در مرحله مقدماتی جام جهانی در اوایل ماه جاری آخرین فرصت سنول گونش بود و این سرمربی باتجربه با این شکست سنگین از سمت خود اخراج شد.

حالا اخباری در خصوص احتمال حضور اشتفان کونتز روی نیمکت این تیم مطرح شده است. اشتفان کونتز از سال 2016 راهنمایی تیم ملی زیر 21 سال کشور را بر عهده داشته است. او در ماه ژوئن تیم ملی آلمان را به اسم قهرمانی مسابقات قهرمانی زیر 21 سال اروپا رساند. ژرمن ها تحت هدات کونتز در سال 2017 قهرمان و در سال 2019 نایب قهرمان قاره شده بود.

البته آلمان در المپیک توکیو عملکرد خوبی نداشت و نتوانست با عبور از مرحله گروهی خود را به دور حذفی برساند. اشتفان کونتز به رسانه های آلمانی اعلام نموده که مذاکراتی با فدراسیون فوتبال ترکیه در حال اجرا است. پیش از این از او کونتز به اسم جانشین احتمالی یواخیم لوو به اسم سرمربی تیم بزرگسالان آلمان نام برده شده بود، اما این سمت به هانیسی فلیک تعلق یافت.

اشتفان کونتز که بیشتر دوران حرفه ای خود را به اسم مهاجم در کایزرسلاترن بازی نموده بود، یورو 96 را با آلمان فتح نموده و البته یک فصل در تیم بشیکتاش ترکیه و زیر نظر مربی کریستوف دام بازی نموده است.

با وجود قرارداد تا سال 2023 با فدراسیون آلمان، کونتز اخیرا درباره احتیاج به داشتن یک چالش تازه پس از المپیک صحبت نموده بود. تیم ترکیه در رقابت های یورو 2020 در سه بازی گروهی مقابل ایتالیا، سوئیس و ولز شکست خورده و تففاضل منفی هفت را به ثبت رساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1403

به "لحظه آخری تور ترکیه: یک گزینه آلمانی در آستانه راهنمایی تیم ملی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه آخری تور ترکیه: یک گزینه آلمانی در آستانه راهنمایی تیم ملی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید