یونیون برلین 1- 1 بایرن؛ صدرنشینی به خطر افتاد

به گزارش مجله میهن 128، ملاقات جذاب بین دو تیم یونیون برلین و بایرن مونیخ با تساوی 1-1 تمام شد.

یونیون برلین 1- 1 بایرن؛ صدرنشینی به خطر افتاد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بایرن مونیخ امشب از سری مسابقات هفته یازدهم بوندسلیگا مهمان یونیون برلین بود که این مسابقه نهایتاً با نتیجه 1-1 انتها یافت.

برخلاف انتظار این یونیون برلین بود که کار را بهتر شروع کرد و توانست در دقیقه 4 به گل اول دست پیدا کند. ارسال کرنر کریستوفر تریمل با ضربه سر پرومل همراه بود تا تیم میزبان با یک گل پیش بیفتد.

چند دقیقه بعد یونیون برلین می توانست گل دوم را هم وارد دروازه بایرن مونیخ کند اما خروج فوق العاده مانوئل نویر و دفع توپ توسط او مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

در دقایق انتهای بازی در نیمه اول بایرن مونیخ می توانست کار را به تساوی بکشاند اما شوت خوب سرژ گنابری توسط دروازه بان حریف به شکل فوق العاده ای مهار شده تا مسابقه در انتها 45 دقیقه ابتدایی با یک گل به سود یونیون برلین تمام گردد.

بایرن مونیخ نیمه دوم را بهتر شروع کرد و می توانست در دقیقه 54 توسط کینگزلی کومان به گل تساوی دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد دروازه بان حریف نهایتاً دور شد.

در دقیقه 67 بالاخره بایرن مونیخ توانست کار را به تساوی بکشاند. حرکت فوق العاده کینگزلی کومان از جناح چپ و ارسال پاس کات بک او با ضربه تمام کننده رابرت لواندوفسکی همراه بود تا کار 1-1 گردد.

در دقیقه 76 یک موقعیت فوق العاده دیگر برای یونیون برلین به دست آمد اما باز هم ضربه کیتا اندو توسط مانوئل نویر مهار شد.

در دقیقه 89 بایرن مونیخ توانست گل پیروزی بخش را به ثمر برساند اما ضربه سر لروی سانه با واکنش استثنایی و خارق العاده دروازه بان یونیون برلین راهی کرنر شد و نهایتا این مسابقه نیز با همان تساوی 1-1 تمام شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 980

به "یونیون برلین 1- 1 بایرن؛ صدرنشینی به خطر افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونیون برلین 1- 1 بایرن؛ صدرنشینی به خطر افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید