گاز بیش از 3 میلیون مشترک تهرانی رایگان شد

به گزارش مجله میهن 128، تهران (پانا)- مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت از زمستان 1399 و زمان اجرای طرح بخشودگی گازبها تا شهریورماه سال جاری، در مجموع حدود 3 میلیون و 280 هزار مشترک مشمول این طرح شده اند.

گاز بیش از 3 میلیون مشترک تهرانی رایگان شد

سعید توکلی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 800 هزار قبض با گازبهای رایگان در تابستان سال جاری صادر شده است، اضافه کرد: این طرح همسو با حمایت از حقوق مشترکان خانگی (مسکونی) کم مصرف است و می تواند عامل مهمی برای تشویق مصرف نمایندگان گاز طبیعی برای مصرف بهینه باشد.

وی درباره اصلاح الگوی مصرف مشترکان گفت: میزان گاز مصرفی مشترکان ارتباط مستقیمی با نحوه استفاده آنها از گاز طبیعی دارد و استفاده بهینه گاز سبب می گردد هم در مصرف گاز و هم در منابع اقتصادی خود صرفه جویی نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران توضیح داد: همان طور که مصرف بهینه و کم سبب تخفیف و بخگرددگی می گردد، مصرف خارج از الگوی متعارف و بهینه، افزایش گازبها را در پی دارد.

توکلی درباره نکات مصرف بهینه گاز اظهار کرد: پوشیدن لباس گرم در زمستان و حفظ دمای مناسب 18 تا 21 درجه (دمای رفاه)، استفاده از وسایل گازسوز استاندارد با بازده حرارتی بالا، هوشمندسازی موتورخانه ها، عایق کاری لوله ها و تأسیسات و... تنها چند مورد از این نکات است که می تواند حجم گاز مصرفی را کاهش دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1455

به "گاز بیش از 3 میلیون مشترک تهرانی رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاز بیش از 3 میلیون مشترک تهرانی رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید