پوستر روز قم رونمایی شد

به گزارش مجله میهن 128، در یازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم از پوستر روز قم رونمایی شد.

پوستر روز قم رونمایی شد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از قم، پوستر روز قم با شعار محوری با آمدنت عید به قم می آید و برچسب #درامتداد کمک در حاشیه یازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم با حضور اعضای شورا و شهردار قم رونمایی شد.

23 ربیع الاول سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به قم با تصویب شورای فرهنگ عمومی استان به روز قم نام گذاری و از سال 98 وارد تقویم مناسبت های استان شده و طی سه سال گذشته برنامه هایی جهت بزرگداشت این روز تاریخی که نقطه عطفی در توسعه و سرآغاز فصل نوینی از شکل گیری شهر مقدس داشته به اجرا درآمده است.

به همین مناسبت و در آستانه هشتم آبان ماه سالروز ورود پر خیر و برکت بانو به شهر مقدس قم 23 ویژه برنامه متنوع فرهنگی هنری به همت شهرداری قم در سطح شهر اجرا می گردد.

تقویت حس تعلق به شهر مقدس قم و افزایش هویت فردی و اجتماعی شهروندان به همراه بسترسازی جهت معرفی فرصت های سرمایه گذاری و آشنایی بیشتر شهروندان و مردم ایران با ظرفیت های فرهنگی، مذهبی، تاریخی و علمی از اهداف مهم روز قم است.

بعلاوه مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در حاشیه رونمایی از پوستر روز قمطی سخنانی از رایزنی برای ثبت روز قم در تقویم ملی ایران نیز اطلاع داد.

ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1463

به "پوستر روز قم رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر روز قم رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید