تور هند: چهارمین هفته صنایع دستی هند برگزار خواهد شد

به گزارش مجله میهن 128، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، چهارمین هفته صنایع دستی هند برگزار خواهد شد.

تور هند: چهارمین هفته صنایع دستی هند برگزار خواهد شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

چهارمین هفته صنایع دستی هند از 20 تا 23 اکتبر 2022 برابر با 28 مهر تا اول آبان 1401 در شهر دهلی نو در هند برگزار خواهد شد. این رویداد که برای معرفی و ترویج صنایع دستی و دست ساخته های هندوستان ترتیب داده شده، به لحاظ اهمیت دومین رویداد بزرگ بین المللی است که ویترین دست ساخته های این کشور بشمار می رود. خریداران و مشتریان برجسته و سرشناس از سراسر جهان در کنار هزاران بازدید نماینده عادی در این رویداد شرکت می نمایند.

کوشش برگزار نمایندگان هفته صنایع دستی هند بر این است که این رویداد فضایی برای کشورها، شرکت ها و سازمان های فعال در حوزه صنایع دستی و بعلاوه برای توسعه پایدار میراث و فرهنگ ایجاد کند. این رویداد فرصتی است برای ایران تا آثار بی بدیل هنرمندان و صنعتگران ایرانی را به همراه میراث و فرهنگ خود در سطحی جهانی به نمایش بگذارد. به این ترتیب، هنرمندان ایرانی می توانند به شبکه ای از خریداران و مشتریان جهانی متصل شوند.

هفته صنایع دستی هند یکی از پیروز ترین رویدادها در زمینه خرید و فروش صنایع دستی بوده و هر سال شاهد رشد و توسعه بیشتری است. این رویداد که برگزاری آن از سال 2017 آغاز شده، در سالهای اخیر نیز با مشارکت نهادهای ملی و بین المللی از قبیل شورای جهانی صنایع دستی برگزار شده و کشورهای زیادی در قالب برگزار نماینده و شرکت نماینده در این رویداد نقش ایفا نموده اند.

نمایش فیلم های مرتبط با صنایع دستی، سمپوزیوم نقش فناوری در توسعه سریع بخش صنایع دستی، کارگاه سوزن دوزی کانتا، کارگاه نقاشی پاد، سمپوزیوم سرمایه گذاری برای بخش صنایع دستی، کارگاه سوزن دوزی سوزنی، کارگاه نقاشی گوند، سمپوزیوم فرهنگ فراتر از مرزها، کارگاه سوزن دوزی کاچ، کارگاه هنر سانجی، سمپوزیوم چهار رکن صنایع دستی، کارگاه سفالگری با رس رامگار، کارگاه هنر روغن کاچ و… از جمله برنامه های این رویداد چهار روزه هستند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص رویداد هفته صنایع دستی هند، به سایت این رویداد به آدرس www.indiacraftweek.com مراجعه کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1715

به "تور هند: چهارمین هفته صنایع دستی هند برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: چهارمین هفته صنایع دستی هند برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید