پروژه های گردشگری زنجان متناسب باظرفیت های شهرستانی توزیع می گردد

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران، جواد رحمتی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از دهمین جشنواره ملی آش ایرانی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه 40 درصد جمعیت استان در مرکز استان ساکن هستند در توزیع پروژه های گردشگری شهر زنجان به صورت ویژه ای مد نظر است.

پروژه های گردشگری زنجان متناسب باظرفیت های شهرستانی توزیع می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ترکیبی کانادا بهار 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی با اشاره به توزیع پروژه های گردشگری در شهرستان های تابعه استان ابراز کرد: توسعه بسترهای گردشگری غار کتله خور در شهرستان خدابنده، افزایش امکانات رفاهی و اقامتی در شهرستان سلطانیه و حاشیه گنید سلطانیه، راه اندازی موزه خطی که سیر تحول معماری ایلخانی را در قالب ماکت نمایش دهد و رونق بخشی به مجموعه شاه بلاغی از جمله برنامه های در دست اجرا است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: مقررشده از محل اعتبارات دهیاری ها چند روستای دارای ظرفیت گردشگری تفریحی به صورت پایلوت موردتوجه قرار گیرد.

رحمتی یادآور شد: در شهر زنجان به چند پروژه گردشگری اعم از سایت بزرگ جنوب شهر و مجموعه تفریحی گاوا زنگ توجه ویژه ای شده است به گونه ای که مکان سنجی پروژه در سایت جنوب شهر از پارسال عملی شده و لکه گذاری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برنامه های مناسبی برای جذب سرمایه های بخش خصوصی فراهم شده است ادامه داد: در گام بعدی ایجاد زیر ساخت های لازم اعم از آب و راه برای اجرای این پروژه بزرگ در جنوب شهر فراهم خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان اضافه نمود: علاوه بر پروژه گردشگری جنوب شهر ساماندهی زنجان رود نیز مدنظر است همچنین در شمال گاوا زنگ علاوه بر ساماندهی این مجموعه، سایتی با معماری خاص به صورت صخره ای در قالب باغ ایرانی، آبشار و تراس در دامنه کوه طراحی خواهد شد.

به گفته رحمتی در این سایت مراکز خرید، رستوران گردان و فضای تفریحی ایجاد خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با جذب سرمایه گذار در اسرع وقت اجرای پروژه های گردشگری، تفریحی خدماتی شهر اجرایی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 341

به "پروژه های گردشگری زنجان متناسب باظرفیت های شهرستانی توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های گردشگری زنجان متناسب باظرفیت های شهرستانی توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید