ویدیوی غیررسمی از گوشی تاشوی شیائومی منتشر شد: عجیب و غریب با دو خط تاشوندگی

به گزارش مجله میهن 128، حدود یک ماه پیش خبری درباره گوشی تاشوی عجیب و غریب و سه پنلی شیائومی منتشر کردیم.

ویدیوی غیررسمی از گوشی تاشوی شیائومی منتشر شد: عجیب و غریب با دو خط تاشوندگی

در آن زمان، ایوان بلاس ویدیوی کوتاهی در اکانت توییتر خود منتشر کرد و مدعی شد این ویدیو مربوط به گوشی تاشوی شیائومی است. در آن ویدیو، گوشی از دو طرف خم می شد و اساس کار ان کاملا با گوشی های تاشوی رایج بازار متفاوت بود.

اکنون، وانگ شیانگ، قائم مقام ارشد شیائومی ویدیویی در اکانت رسمی توییتر خود منتشر کرده است که به نوعی معرفی غیر رسمی گوشی تاشوی شیائومی است.

در این ویدیو، بین لین، هم بنیانگذار شیائومی گوشی در دست دارد که هم به طور افقی و هم عمودی قابل استفاده بوده و باز هم سه پنلی است و از دو جا تا می خورد.

در این ویدیو می بینیم، ابتدا گوشی به حالت عمودی و همانند یک تبلت در دست قرار گرفته است. بعد گوشی به حالت افقی تغییر پیدا می کند و هر دو گوشه آن خم می شوند تا به شکل یک اسمارت فون اندازه استاندارد دربیاید.

نمونه مفهومی یا طرح نهایی؟

اگرچه نمی توان به استناد این ویدیو درباره گوشی تاشوی شیائومی اظهارنظر کرد ولی به نظر می رسد باید منتظر رونمایی از گوشی با دو خط برش و تا باشیم. اتفاقی که برای اولین بار در صنعت موبایل شاهدش خواهیم بود.

برخی رسانه ها می گویند دو گوشه تا خورده این گوشی نمی توانند اطلاعاتی نمایش دهند و به طور جداگانه غیرکاربردی هستند. همین طور، طراحی بدون حاشیه این گوشی زیبایی آن را دو برابر کرده است و بر جذابیت های آن افزوده است.

شیائومی هنوز به طور رسمی اعلام نکرده است چه تاریخی ذز گوشی تاشوی خود رونمایی می کند یا اطلاعاتی درباره قیمت و مشخصات سخت افزاری آن نداریم. برخی سایت ها می گویند گوشی تاشو و انعطاف پذیر شیائومی با نام های Xiaomi Dual Flex یا Xiaomi MIX Flex عرضه خواهد شد.

گفته می شود وانگ شیانگ، قائم مقام ارشد شیائومی با انتشار این ویدیو در توییتر، از کاربران چینی خواسته درباره اش نظر بدهند و بگویند دوست دارند چنین گوشی در بازار خریداری کنند یا خیر؟

اگر این طور باشد؛ ما هنوز با یک طرح مفهومی و اولیه روبرو هستیم و گوشی انعطاف پذیر شیائومی نهایی نشده است و به این زودی ها روانه بازار نخواهد شد.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 122

به "ویدیوی غیررسمی از گوشی تاشوی شیائومی منتشر شد: عجیب و غریب با دو خط تاشوندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیوی غیررسمی از گوشی تاشوی شیائومی منتشر شد: عجیب و غریب با دو خط تاشوندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید