وستهم 3 ، چلسی 2؛ پیروزی بزرگ چکش ها مقابل صدرنشین

به گزارش مجله میهن 128، خبرگزاری خبرنگاران- چکش ها یک برد فوق العاده مقابل صدرنشین لیگ برتر انگلیس کسب کردند.

وستهم 3 ، چلسی 2؛ پیروزی بزرگ چکش ها مقابل صدرنشین

به گزارش خبرنگاران، فرایند بسیار خوب تیم توماس توخل در ورزشگاه المپیک لندن، متوقف شد چرا که شاگردان دیوید مویس به یک پیروزی فوق العاده رسیدند تا جایگاه خود بین تاپ فور را حفظ نمایند. این پیروزی وست هم خبر بسیار خوبی برای لیورپول و منچسترسیتی است چرا که آن ها می توانند بالاتر از چلسی قرار گیرند و به صدر جدول لیگ برتر برسند.

کار متعادل شروع شد و دو تیم موقعیت هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما نتیجه خاصی در پی نداشت تا این که در دقیقه 29 چلسی پیروز شد گل اول را به ثمر برساند. ارسال کرنر میسون مونت به روی دروازه با ضربه سر تمام نماینده مدافع برزیلی چلسی یعنی تیاگو سیلوا همراه شد تا تیم توخل با یک گل از میزبان خود پیش بیفتد.

در دقیقه 40 بازی خطای ادوارد مندی باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. مانوئل لانزینی پشت توپ ایستاد و پیروز شد دروازه چلسی را باز کند تا نتیجه 1-1 گردد. در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد چلسی توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. ارسال حکیم زیاش با ضربه والی و زیبای میسون مونت همراه شد تا نتیجه 2-1 گردد و چلسی با پیروزی راهی رختکن گردد.

وستهام نیمه دوم را هجومی شروع کرد و توانست در دقیقه 56 به گل تساوی دست پیدا کند. ضربه زیبای یارود بوون از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه چلسی رفت تا نتیجه 2-2 گردد. در لحظات پایانی بازی برخلاف انتظار این وستهام بود که توانست گل رجحان را به ثمر برساند. پاس آنتونیو به آرتور ماسواکو رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه تمام نماینده دروازه چلسی را باز کرد تا آبی ها یک شکست تلخ را تجربه نموده باشند و جایگاه شان در صدر جدول به خطر بیفتد.

توضیح گل ها:

وست هم 0-1 چلسی؛ تیاگو سیلوا 29`: کرنر ارسالی از سوی ماونت با ضربه سر تیاگو سیلوا وارد دروازه وست هم شد.

وست هم 1-1 چلسی؛ مانوئل لانزینی 40`: پس از اشتباه مندی در دریبل زدن جرد بوون و کنترل توپ، او مرتکب خطای پنالتی شد و مانوئل لانزینی از روی نقطه پنالتی دروازه را گگردد.

وست هم 1-2 چلسی؛ میسون ماونت 45`: سانتر حکیم زیاش با والی عالی میسون ماونت به زیبایی وارد دروازه وست هم شد.

وست هم 2-2 چلسی؛ جرد بوون 55`: در یک ضدحمله، ولادیمیر سوفال توپ را پشت محوطه جریمه به جرد بوون پاس داد و او با شوتی محکم و زمینی، دروازه مندی را فرو ریخت.

وست هم 3-2 چلسی؛ آرتور ماسواکو 88`: آرتور ماسواکو به قصد سانتر توپ را به سوی دروازه ارسال کرد اما روی جایگیری بد مندی، توپ به شکل عجیبی وارد دروازه چلسی شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1552

به "وستهم 3 ، چلسی 2؛ پیروزی بزرگ چکش ها مقابل صدرنشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وستهم 3 ، چلسی 2؛ پیروزی بزرگ چکش ها مقابل صدرنشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید